01 Ocak 2009

İLGİLENENLER İÇİN BLOĞUMDAKİ ANKET SONUCU...

Sanırım 1,5 ay önceydi anket modülünü ilk defa denemek isterken bu ihtimali düşünmemiştim.:)) Adı “anket” işte kişiden kişiye düşünceler mutlaka göreceli olacaktır.Amacından farklı kullanınca demekki sonuç böyle olabiliyormuş. Hani ben istedim ki beyin jimnastiği olsun…İleride Google, blogger’a bu tür sorular için ayrı bir modül koyarsa iyi olacak….
Neyse zaman olarakta yılbaşını seçmiştim dün gece oylama sonuçlandı.
“ Erkek takım elbisesinde kaç cep vardır?” sorusunun cevabı 13…Hesapta şöyle pantolonda iki yan ,iki arka cep birde çakmak bozuk para vs.koymak için küçük bir iç cep toplamda beş…
Cekette ise kartvizit cebi dahil olmak üzere sekiz tane cep olması

gerekiyor.8+5=13...Komikti belki ama ilgilenen arkadaşlara buradan teşekkür ediyorum…
İkincisinde zaten sorun yok doğru cevap aşağıdaki gibi…

5 yorum:

Adsız dedi ki...

İTİRAFIMDIR :)) OY KULLANMAK NASIL OLUYOMUŞ DİYE DENEME AMAÇLI TIKLAMIŞTIM HER İKİSİNE DE. SORULARA BİLE BAKMADAN. AMA BAKSAYDIM DA BİLEMEZDİM ERKEK TAKIM ELBİSESİNDEKİ CEP SAYISINI :)

papagangibi dedi ki...

valla ben de bilememişim cep sayısını :S

parka dedi ki...

Mutlu Yıllar

cobija dedi ki...

Birinci ankete 11, ikinci ankete Braille demiştim. :cool:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sadece ikinciye doğru cevap vermişim :)