18 Ocak 2009

KULAKLARIN ÇINLASIN DİLBER HALA...

Bilmiyorum sizde zaman zaman böyle hissediyormusunuz? Hani yazacak bir sürü konu varken bloğunuza ne yazacağınızı düşünüyormusunuz? –Mesela şunu yazayım derken bir bakıyorsunuz başka bir blog arkadaşınız o konuyla ilgili yazı yazmış.
-- yok şimdi olmaz , o bu konuya zaten değinmiş başka bir şey bulmalıyım deyip konu değiştirdiğiniz ya da konuyu bulup hatta yazıp yayınlamadığınız oldu mu?
Allah Allah neden böyle oluyor ki ?
Tam bu ruh hali içindeyken söylediğim tek şey Avrupa Yakasındaki Dilber halanın sözü --uyhhh tıgandım haa…

2 yorum:

GünCeraN dedi ki...

Bana genelde çok oluyor bu tür şeyler.. Özellikle bayramlarda, seyranlarda herkes zaten tek bir konuya yoğunlaşınca bana yazacak bir şey kalmıyor. :P

Ama diğer konularda, kafamda oluşturduğum yazıya diğer güncelerde rastlarsam "bak o da öyle demiş" diye hemen kendime pay çıkarıyorum :))

özii dedi ki...

Kesinlikle haklısın . Banada çok olmuştur. Ve sanırım tarzları birbirine yakın olan kişiler birbirini arkadaş olarak eklediği için düşünceler de bazen kesişebiliyor diye düşünüyorum . Dediğin gibi tıganıp kalıyozz:))