31 Ocak 2009

NE ZAMAN ADAM OLUNUR ???

*Sis farlarına stop lambası takmadığımız zaman…
*Özür dilemeyi bildiğimiz zaman…
*Ahbap –çavuş ilişkisini ortadan kaldırdığımız zaman…
*Kulun kula hizmet etmediği zaman…
*Bedava balık yemeyi kabul etmeyip,balık tutmayı öğrendiğimiz zaman…
*Dik durmayı bildiğimiz ve tükürdüğümüzü yalamadığımız zaman…
*Bal tutanın parmağını yalamadığı zaman…
*Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşamasın !! dediğimiz zaman…
*Özelleştirme adı altında özel kişiler yaratmadığımız zaman…
*Trafik canavarını ülkemizden sınır dışı ettiğimiz zaman…
*Haysiyet ve onurumuzdan ödün vermediğimiz zaman..
*Hayvanlara sevgiyle yaklaştığımız zaman…
*Çağdaş bir kıyafetin iyi bir tavsiye mektubu olduğunu bildiğimiz zaman…
*Kendimize özeleştiri yaptığımız zaman…
*Sarı ışık yanar yanmaz kornaya basmadığımız zaman…
*Ressamın çizdiği resmi sansürlemediğimiz zaman..
*Manevi duygular uğruna, sömürge altına girmeyi reddettiğimiz zaman…
*Dürüst ile sahtekarı ayırt edebildiğimiz zaman…

*Misyon ve vizyon sahibi kişilerin peşinden gittiğimiz zaman...
*İddaa ve ispatı belgelediğimiz zaman…
*Geçmişe daima sahip çıktığımız zaman…
*Emrimizde çalışan kişiye önce değer verip, sonra cezalandırmadığımız zaman…
*Bireysel silahlanmayı yasakladığımız zaman…
*Kandırılmayı alışkanlık haline getirmeyi bıraktığımız zaman…

10 yorum:

serrose dedi ki...

Dogru soze ne denir ayni fikirdeyim yazanin ellerine saglik

RoNaLDiNHo dedi ki...

be dediklerin hepsini ülkece uygularsak belki adam oluruz ama nerde :(

Sagır Kedi dedi ki...

Benim bu konuda sorunum yok:)))Sade vatandaş misali yaşayıp gidiyorum:))

Unknown dedi ki...

Yazdıkların süperdi...Resimi de bir yerlerden tanıyorum sanki daha önce karşılaşmıştım bu görüntüyle.Söyleyecek laf bulunamıyor şu resimi görünce...

gunduz68 dedi ki...

bence de....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bunların hepsi olsa bile, mutlaka bizim insanımız yine bir şeyleri eksik bırakmayı ihmal etmez :((
yani her şey MIŞ gibi yapılıyor bizim ülkemizde.

KEŞKE DAHA AZ YORULSAK..
YORULDUK HEP DÜŞÜNMEKTEN,
HEP BEKLEMEKTEN..
SEVGİLER...
İYİ TATİLLER nUnU

Yaşamın kıyısında dedi ki...

"Okumayı ve dinlemeyi öğrendiğimiz zaman"
Harika sıralamışsın, ufak bir ek yaptığım için saygısızlık yaptım ise özür dilerim.
Sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sevgili yaşamın kıyısında,ne demek saygısızlık ? aksine çok memnun oldum.gelecek bölümde bunu ek yapabilirim...sağlıcakla kal..

zuzuların annesi dedi ki...

Fotoğrafa güldüm:)))
Zaten hep gülmüyormuyuz ağlanacak halimize???
Birde plaka 16 yani Bursa...
Bende Bursalıyımda:P

Mavi Bahçe dedi ki...

İçimden geldiği gibi çok haklısın inşallah o günleride görürüz.Sevgiler..