23 Mayıs 2009

ATATÜRK HANGİ İLİN NÜFUSUNA KAYITLIDIR?

Hani anket modülünü farklı amaç için kullanıyorum ya ,geçen seferki gibi olmadı çok şükür ,doğru cevapların çoğunluğu ile sonuçlandı…
İlgi gösterip oy kullanan herkese teşekkür ediyorum…

Neden Gaziantep ? cevabı ise sanıyorum şu cümlelerde saklı...

"İnanılmaz destanın kahramanı Antep halkı yokluk içindeydi.Şehirlerini Ramazan topu ve müzedeki tüfeklerle savundular.Yiyecek yoktu,zehirli zerdali çekirdeklerini yediler,doydular! Karınları ağrıya ağrıya savaştılar ve kutsal kanlarını bu toprağa vatan yaptılar…""BEN GAZİANTEP'LİLERİ GÖZLERİNDEN NASIL ÖPMEM Kİ;ONLAR YALNIZ GAZİANTEP'İ DEĞİL TÜRKİYE'Yİ DE KURTARDILAR."
K. Atatürk

kynk. Kurtuluş Savaşında Gaziantep'in önemi...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

oy kullanmamıştım ama kullansam gaziantepi seçmezdim büyük ihtimal. hiç aklıma gelmezdi.

mehbup dedi ki...

Oy kullanmıştım:) Doğruyu biliyordum..Sosyal bilimler mezunuyum,bilmemem ayıp olurdu..Tek o değil tabii ki vatanımızın kurtarıcısı ATATÜRK bilmem gerekir..

icimdeki yolculuk dedi ki...

bilmedigimiz ne kadar çok şey varmış..gaziantep oldugunu bilmiyordum..

LEMAN dedi ki...

canım ne güzel bir paylaşım olmuş bilmeyen öğrenır işte geç gördüm ama oylayamadım

şirinem dedi ki...

Atamızla ilgili herşeyi severek okuyorum ama bende bu konuda cahil kalmışım :( ama yinede öğrenmenin zamanı ve yaşı yoktur bu güzel paylaşım için teşekkür ederim arkadaşım

nox dedi ki...

http://tckimlik.nvi.gov.tr adresinde ben bu bilgilerle ulaşamıyorum!!!sen de bir kez denermisin,hoşçakal

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

merhaba beyazmavi,öncelikle ziyaretin için teşekkür ederim...
Dediğin gibi tckimlik'den bilgileri bende girdim ancak ulaşamadım...İşin ilginci tc kimlik no doğrulamada açılmıyor.Yalnız Ata'nın Gaziantep iline kayıtlı olduğu konusu doğru ki birçok kaynak bunu doğruluyor.O konuda şüphen olmasın...Ben o resmi gene netten bulmuştum.Görsel arama yaptırırsan eminim çıkacaktır.İlgin için tekrar teşekkürler sağlıcakla kal...

nox dedi ki...

yo yo bilgiler doğru, Tc kimlik doğrulamanın kalkması da ilginç...Tc no verilirken zaten Atamızın numararı ilk numara dşye verilmişti.kendi Tc no'nu öğrenmek istersen, o zaman da cilt no vs biligilerinide girmen gerekecek;daha güvennilir oldu aslında..
Herhalde en kara cahili bile Atamızı nufustan çıkarmaya cesaret edemez ama sanırım cilt aile no ları vs yanlış girdim...

Atam'ız yürek ilinde gönül ilçesinde 1881 hane koduyla kayıtlı ve silnmesi namümkün...

Sağlıcakla mutlu kal