06 Eylül 2009

BLOGLAMA ÜZERİNE (MİM)...

içimmmBu mim konusunu cevaplamayan kaldı mı acaba bende başka ? Sevgili Hayalci yazmamı istemişti geçen haftalarda,unuttuğumu sanmadı umarım… :)
Teşekkür ediyorum kendisine…

1) Hangi şehirde yaşıyorsun?

İzmir’den sonra Ankara’da yaşamak zor geldi…2000 yılından beri Ankara’dayım ve hala
alışamadım :)

******************************************************************
2)Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?

Bloglama nedir? Nasıl bir şeydir? anlatmaya başladı
sağduyu…2007 yılında diğer bloğumu yazmaya başladım.Sağduyu “ farklı konulardan bahsedip,kafanı dağıtabileceğin bir blog daha açmalısın” deyince 2008 Nisan ayında bu blogda açılmış oldu…
****************************************************************************
3) Ne kadar süredir blog yazıyorsun?

Farkında olmadan cevabı üstteki soruda yazmışım…
****************************************************************************
4) Mesleğin?

Mühendisim
****************************************************************************
5) Bloğunu ne sıklıkla ziyaret edersin?

Öyle bir standardım yok aslında.Kızımdan bana ne zaman vakit kalırsa diyelim…
****************************************************************************
6)Bilgisayarı açtığında bloğunu açmak kaçıncı sırada yaptığın iştir?

Bazen ilk,bazen iki,üç duruma göre o da değişiyor…
*****************************************************************************
7) Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey, gittiğin bir yer oldu mu?

Arkadaşlarımın anlattığı ve görmeyi tasarladığım yerler var tabii kafamda …
Görüp aldığım şey ise
Sihirlieller’in lavanta kolonyası ile ilgili yazısı ilgimi çekmiş gidip hususi arayıp bulmuştum o lavanta kolonyasından.Gerçekten kokusu kalıcıydı… :)
******************************************************************************
8)Bloğunda hangi konuları yazmak seni mutlu eder?

Yaşanmış gerçek hikayeleri bulup aynısını “alıntıdır” deyip yayınlamak belki daha kolay olurdu ancak ben olayın dokusunu bozmadan kendim kaleme almayı daha çok seviyorum.Tabii ilgimi çekmesi çok önemli…
Birkaç satırda anlatılmış sıradan bir haberi daha heyecanlı hale getirmeyi ya da sayfalarca yazılmış bir olayı kısa ve öz biçimde anlatmak sonuçta da okunduğunu görmek beni mutlu eder…Evet bazen kelimeleri bulmakta zorluk çekiyorum ama o da amatörlükten :)
Komik fotolara da asla hayır diyemiyorum… Bunun dışında elimden geldiğince fazla yazılmamış ilginçleri paylaşmayı seviyorum.
*******************************************************************************
9)Bloglarda gördüğün, diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

Genel ahlaka ve kültürümüze aykırı ,küfür içerikli yazılar olmasın yeter…Yoksa hepimiz burada bir emek harcıyoruz yani gönüllü emekçileriz:) herkesin anlatacak birşeyleri var sonuçta…
********************************************************************************

10)Blogla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?

Kişisel tercih meselesi isteyen ya da ihtiyaç duyanları yargılamam.Sadece okuyucuyu rahatsız edici boyutlarda reklam alınmasın ve bu iş hırs haline dönüştürülmesin…
*****************************************************************************
11) Blog arkadaşlarınla buluşma/bir araya gelme fikrine ne dersin?

Ben yengeç burcuyum ve bu konularda biraz çekingenim açıkçası…
******************************************************************************
12)Bu soruları kim/ler cevaplasın?

Cevaplamak isterlerse Sevgili Belgin,
Sevgili
NzlGl,
Sevgili
Lemanın İğnesinden,
Sevgili
Güncemiz’e yolladım…
*******************************************************************************
içimmmBir de unutmadan ;sade anlatımı ve özgün içeriği ile blog tanıtımına katkıda bulunan Sevgili Maydanoz’a geçtiğimiz günlerde bloğuma yer verdiği teşekkür etmek istiyorum…

1 yorum:

özii dedi ki...

Ben ilkmiydim :))
Ama çok güzel oldu kiii