14 Kasım 2009

8 KAT YAVAŞ İNTERNET…

Photobucket
Yaklaşık 1.5 ay önce evim arayıp “8 kata kadar hızlı internet kullanmak isteyip istemediğimi” sordular.Memnuniyetle kabul ettim…
Bir iki gün içinde modem kutusundaki anormallikler kendini gösterdi,Adsl ışığının her iki dakikada bir kesilmesi,sonra internetin kopması,açılmayan sayfalar…
Bekliyorsun öylece,10 dk. sonra tekrar aynı şey.Sabır gösterdim ay sonuna kadar böylece idare ettim…
TTNet müşteri hizmetlerine sorunu anlattığımda teknik ekibi yönlendirdiler.Bulunduğumuz bölgenin alt yapısının henüz kaldırmağını,hizmeti aldığım yere konuyla ilgili başvurmamı söylediler…Peki dedim bunu ben nereden bilebilirim? Alt yapı daha kurulmadan “hızlı internete geçişi neden yaptım? Eski hali daha iyiydi…”
Anlattım anlattım ancak çözüm bulunamadı.

13 yorum:

mit dedi ki...

Aynısı başıma geldi ve bana da aynı cevabı verdiler. Alt yapı yetersizliğinden dolayı falan filan... Üstelik bunu söylerken karşımdaki resmen gülüyordu. Rezalet!

Unknown dedi ki...

bir de telefonlar bu ara çok gidip geliyor özellikle avea:))
hızlı internet için gsm şirketlerine de güvenilmiyor tekelin elinde sömürülüyoruz güya özelleşti telekom ama mantık değişmedi aynı memurlarla devam ettiğinden olsa gerek:))

Yılmaz Barış dedi ki...

eniştemin işyerinde de aynı terane..

avea meselesine gelince başıma 2 kez geldi

birincisinde bir arkadaşı aradım
ya bulgarca ya da yunanca konuşan biri çıktı telefona

ikincisinde
gene birini aradım telefonda karşıma tanımadığım biri çıktı ve bana ömer ustayı aradığımı söyledi

halbuki hem arayan kişi de bendim

bu avea da çok problemle karşılaştım avea kullanmadığım halde

ve türkcellde de bağlantı sık kesiliyor bu birkaç aydır...

Flame dedi ki...

Bize de oldu aynısı. Hemen dilekçe verip eski haline döndük..

Adsız dedi ki...

ben de aynı dertten müzdaribim..
bir bey aradı ve yalnızca 2 Tl farkla internet hızımı 8 katına çıkardı sağolsun...
öyle hızlıyım ki uçan yakalayamaz... özlem

böcük dedi ki...

şaka gibi gerçekten ;s

hayatağacı dedi ki...

Evet... evet... aynısını bende yaşadım. İnanılmaz bir şey, 8 kat daha yavaşlatıllar.
Modemlede uğraşıldı ve el birliği ile bozulduk. Teknik altyapı olmadan, satıyorlar ve arkasında durmuyorlar.

Adsız dedi ki...

canım vallahi biz de kullandık fakat daha sonra iptal ettirdik.Bize postaneye yani sinyale olan mesafeye göre hızın değiştiğini söylediler.Sinyale de uzak olduğumuz için,gerek duymadık...

gillerprensi dedi ki...

Ben de internet üzerinden kotasıza geçtim şimdi aynı şekilde değiştiremiyorum tarifeyi ya:D Gerçi benimkisi bir anlık gaza geliş:D bi ara onu gidip düzelteceğim:D

GeCe dedi ki...

annekaz da yazmıştı uzun zaman önce daha altyapı hazır değil ama reklamı bangır bangır

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Okumamıştım GeCecim demek şikayetçi yalnız ben değilim.

zuzuların annesi dedi ki...

Bizde de aynı:(

haykırış dedi ki...

Bilmiyorum bölgenizde var mı? Varsa mevcudu iptalle kabloya (Türksat) geçin derim naçizane.
Tv yayını ile birlikte sınırsız internet 43.-TL. Sayfa donması nasıl bir şey tattırmadılar.
Sevgi ve saygıyla