04 Ocak 2010

PİNYATA NEDİR ?

“Bu yaştan sonra çizgi filmden ne öğrenebilirim?” demeyin…Zaten çocuk sahibiyseniz sonuç kaçınılmaz oluyor onunla birlikte sizde izlemek zorunda kalıyorsunuz ama şikayetçiyim sanmayın. :))

İşte Pinyata’yı bu vesile ile öğrenip araştırdım.Pinyata sadece çocukların değil yetişkinlerinde oynadığı bir oyun.Güney Amerikalı özellikle Meksikalı çocuklar tarafından doğum günlerinde gelenek haline getirilmiş sonra tüm dünyaya yayılmış.Hatta Türkiye’de bu oyunla ilgili organizasyon firmalarını bulmak artık mümkün.Peki bu eğlenceli oyun nasıl oynanıyor ? Sıraya giren bir grup çocuktan sırası gelen, eline bir sopa alıp(sert olmayan özel bir sopa )gözlerini bağlatıyor ve havada asılı duran Pinyata’ya vurmaya çalışıyor.Amaç pinyatayı kırmak…Herkesin üç kez vurma hakkı var.Kırılmazsa sıra diğer oyuncuya geçiyor.Pinyatanın içinde ne mi var? En hoş tarafıda bu.Masal kahramanlarından yapılmış pinyataların içi çeşit çeşit şeker,sakız ve küçük küçük çikolatalarla dolu…

Photobucket

Sonuç; çizgi film izlemek iyidir, insanı mutlu eder :)))

kynk.
foto.
foto.
foto.

10 yorum:

FFatiHH dedi ki...

eğlenceli görünüyo..baya stres atılır bu oyunla..çizgi filmler izlenmez mi ya..bıktık gerçek yüzlü yalan insanlardan..yalan yüzlü gerçek insanlara bakmak lazım biraz da :) ellerine sağlık süper araştırmacı insan :)

bizatihi dedi ki...

içinden şeker,sakız ve küçük çikolatalar çıktığı kısma gelene kadar şiddet içerikli bir oyunmuş diyordum :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Şiddet içerikli bir oyunu tanıtabilirmiyim sence? :)))

bizatihi dedi ki...

yok canım :))
zaten fotoğraflardan da neşeli bir oyun olduğu gayet açık da, ne bileyim "gözler kapalı, elde sopa havada asılı bi'şeyi kırmak" şeklinde tasvir edince "nasıl bir oyunmuş bu böyle yahu" dedim bir an ;))
yaşasın çikolatalar, şekerlemeler :p

Elifin Terazisi dedi ki...

Çizgi film izlemenin yaşı olur mu?Öyle ecüş bücüş yaratıklı olanlar değil , diğerlerini ayıla bayıla izliyorum.Yaşım kırkı geçti hergün, Cedrik izliyorum,aşkım benim yaa...

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

MMMSS şeker çikolata:)
zaten bu ikisi bile yeter izlemeye:)
sonuç:çizgi film iyidir,tatlıdır:)

sevgiler!

teletabi dedi ki...

"Bu yaştan sonra çizgi filmlerden ne öğrenebilirim" diyen insanla ilişiğimi kesmek isterim acilen ben de. Çünkü en yaratıcı hayal gücü çizgi filmlerde vardır kaldı ki Manganın başı çekti bir grup çizgi film de baya yetişkinler içindir.

Hamiyet Akan dedi ki...

Diğer filmlerden animasyon ve çizgi filmleri daha çok seviyorum çünkü gerçekten mutlu ediyor insanı ve ayrıca beni yaşamadığım çocukluğuma ışınlıyor bu bakımdan da ben de çizgi ve animasyonlar ayrı bir yer kaplıyor.
Güzellikler paylaşan ellerin dert görmesin... Sevgiler...

Özden dedi ki...

Çok eğlenceli...Oğlumun doğum gününde küçücük bir pinyatamız vardı:)

Serious Blogger dedi ki...

Merhaba,
Blog kullanımı ve blog tutma sebepleri ile ilgili bir araştırma yapıyorum. Aşağıdaki linkten ankete ulaşıp, doldurursanız bir blogsevere yardımcı olmuş olursunuz. Teşekkürler.

http://www.surveymonkey.com/s/blog_kullanim_anketi
veya

http://nedenblogluyoruz.blogspot.com/
Not: Araştırma sonuçları yine bu adresten yayınlanacaktır.