09 Ocak 2010

YENİ YILIN İLK MİM KONUSU...

Yılbaşı öncesi 2009’a dair MissRainbow mimlemişti unutmadım ancak cevaplamak şimdi kısmet oldu.Teşekkür ediyorum kendisine…

PhotobucketPhotobucket

*2009 a girerken gözlerinizi kapatıp neyin olmasını dilediniz, sonuç ne oldu;?
Her zamanki gibi önce sağlık dilemiştim.O anlamda ailem ve kendim için sorunsuz bir yıl geçirdim diyebilirim.

*2009 da sizi en çok mutlu eden neydi?
Çalışma saatlerinin makul olduğu bir işe girmem…

*2009 da sizi en çok üzen neydi?
2008 yılındaki sorunların hala devam ediyor olması.Şehit haberleri ve siyasi politikalar…

*2009 sizce ne renkti? Neden?
Gri olabilir…Sıkıntı ve mutlulukların bir arada yaşandığı bir yıldı…

*2009 u tek bir cümleyle nasıl anlatırsınız?
Keşke daha iyi geçseydi…

*Yılbaşı hediyesi olarak ne aldınız?
Çay seti ve birbirinden güzel heykel bebekler…

*2010 yılı için ne dilediniz ?
Ailemle sağlık ve huzur dolu bir yıl,Ülkem vatandaşları için endişesiz bir güven ortamı diledim.Umarım dileklerimiz gerçek olur…

Yazmak isterlerse
Sevgili
Handan, Mit, CineShoot, Haykırış ve
Ivır zıvır’a yolluyorum.

5 yorum:

Evren - Sahne dedi ki...

Umarız. Herşey gönlünüzce olur inşallah...

haykırış dedi ki...

Kardeşim içimden geldiği gibi, yeni yılın ilk "MİM"ine dahil etmiş beni. Teşekkür ediyor ve hemen cevaplayacağıma dair sözümü veriyorum.
Sevgi ve saygılarımla

SirEvo dedi ki...

İlk defa mimleniyorum, çok heyecanlıyım, raconu da bilmiyorum. :D
Düşünüp mimlediğiniz için teşekkürler efem. :)

mit dedi ki...

Teşekkürler :) Elimden geldiğince kısa sürede cevaplamaya çalışacağım. Bu aralar blog sayfama bir şeyler yazmak -elimden gelmeyenler- arasında maalesef...

Handan dedi ki...

İlk fırsatta yazacağım canım :D