29 Ocak 2011

KÜÇÜKLERİN GÖZLERİNDEN,BÜYÜKLERİN ELLERİNDEN ÖPMÜYORUM !!!

aile

Kuş, domuz,at, keçi türevi herneyse bende modayı takip ettim ve en sonunda serildim boylu boyunca...

İğne vurulup öyle işe gidiyorum.Daha kötüsü, ondan ona derken virüs aile içinde yayıldı ve hepimiz hastalandık.

Oysa zor hastalanan bir yapım var ya da ben öyle zannermişim.Eklem ağrıları,halsizlik ve öksürüğün karın bölgesinde yarattığı baskı felaket...

" Zamanın birinde emrivaki yapılarak (aslında zorla demeliyim) annemlerin gün toplantısına davet edildim.İçeriye girdiğim anda herkes ayağa kalkınır gibi oluyordu ki ben başımı salondan uzatarak (sırf hepsini tek tek öpmemek için ) "herkese merhabaaaa,iyi eğlenceler" diyerek mutfağa kaçtım." Günlerce kibirim ,ukalalığım konuşuldu annemden bir sürü azar işittim...

Oysa kendimce iyi birşey yaptım.Kimseyi öpmedim.Onları kendimden,kendimi onlardan korudum...

Kabul dostça kucaklaşmanın yerini hiçbirşey tutmaz ama özellikle şu kış günlerinde öpüşme adetinden artık vazgeçelim...

Önceki yıllarda ki gibi değil,hastalık bir türlü iyileşmiyor. :((( :(((

Herkese sağlıklı, güzel bir hafta sonu diliyorum.


foto.knuttz

11 yorum:

ferulago dedi ki...

Geçmiş olsun, dikkat et kendine

sarkaç dedi ki...

Kim çıkarmış, bu her tanışla şapur şupur adetini?
Ben nezleyim dediğimde bile "olsun, ben de hastayım zaten"diyorlar. İlla mahrum etmeyecekler öpülmekten!

ali zafer sapci dedi ki...

Geçmiş olsun, iyilikler dilerim.

Budeliçocuk dedi ki...

Kime anlatabilirsin ki?
Burun ameliyatı sonrası kendimi korumaya çalışmama bile insanlar bir sürü şey diyorsa..

sahi kime anlatacaksın..:)))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

salgın...
çok geçmiş olsun
tez zamanda iyileşirsin(iz) inşaAllah

Elifin Terazisi dedi ki...

Çok geçmiş olsun :)

hülya dedi ki...

uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim http://ratatoule.blogspot.com/

Asahhara dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin inşallah.

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Kımınle. Konussam hasta cok gecmıs olsun

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun canım acil şifalar sevgyle sağlkla kalın...

GeCe dedi ki...

merhaba canım geçmiş olsun buraya geldikten sonra o kadar soğuğa rağmen hiç hasta olmadım, oysa aralık ayında bir haftalığına istanbula gidince hemen hasta olmuştum, o zaman anladım ki hasta eden aslında hava, çünkü gerçekten kirli bir havamız var, burda hava öyle soğuk ki, bugün sabah 3 saat boyunca cam açık kaldı evi havalandırmak için ve hava şu an -5 derece,