08 Mayıs 2012

ŞAŞIRTICI GÖRÜNÜMDE MÜCEVHER TIRTILI


Ben şuna yürekten inanıyorum.Teknolojiyi doğru amaçlar için kullanıldığında size nimetlerini sunmaya devam ediyor.Bu anlamda internet üzeri yeni bir bilgiye ulaşmak bana müthiş bir haz veriyor.Birebir göremesekte haberdar olmak “aaaa ben bunu biliyorum ya da görmüştüm” demekte yeterli olabiliyor.

Şimdi nasıl gidip gideceğim tropikal ormana? Bu mücevher tırtılı nerede göreceğim? J

Mücevher Tırtılı (acraga coa.) Mangrov adı verilen gelgit sonucu bataklık ya da çamurlu kıyılarda oluşmuş ormanlık bölgelerde görülen nadide bir tırtıl türü.

Gerardo Aizpuru’nun görüntülediği bu mükemmel görünümlü canlının boyu 3 cm.





foto.

Bir de şöylesi var...


foto.

9 yorum:

bücürükveben dedi ki...

uzaylı gibi:))))yıllar önce rahmetli annem ıspanak yıkarken bunun yemyeşeli çıkmaz mı!!Aman ne korkmuştuk:))))ödümüzü patlatmıştı valla:)))))ama öldürmedik tabii doğaya bıraktık:)

ayamaya dedi ki...

Bataklık ve çamurun içinden, böylesi muhteşem bir canlı ? Paylaşım için teşekkürler.

gülümse dedi ki...

amanınnnn gerçek mi bu yaaa

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Görüntü muhteşem. İlk gördüm, dedim herhal birileri tırtıl gibi yapmış mücevheri.

bahar006 dedi ki...

Off, güzelliğe bak:)

Adsız dedi ki...

koluna tak bilezik diye parmağa tak yüzük gibi:) ne güzel; hep imrenmişimdir Rabbimin yarattığı bu güzelliklere.. muhteşem şeyler...
Sevgiler bıraktım canım

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

büyükadayı tırtıllar basmış haberinden sonra bu tırtılı görünce bi hoş oldum ama bu çok şeker :D

gülçinin defteri dedi ki...

boncuk boncuk çok güzel bi tırtılmış :)

mavii dedi ki...

pırlanta gibi parlıyor resmen:) teşekkürler