29 Mayıs 2009

JAVACI TEYZE…

TEYZE : Şimdi iki bölüm ayrı ayrı oluştu…İlki txt dosyasındaki verilerin okunması ikincisi okunan verilerin Java 2D ile şekle dönüştürülmesi. Bu iki dizini tek dizin haline nasıl getirebilirim? Yani bu komutları nasıl tek dosya içinde bağlayacağım? Bu program "run" edilince txt dosyasındaki verileri okuyup, o verileri X, Y koordinatı ve renk haline getirip onlara göre ekranda gösterilmesini istiyorum…

BİLGİSAYAR HOCASI : Valla teyzeciğim Allah varya ben daha kolay bişey
soracaksın sandım.Şimdi ne desem boş…

*********************************************************************************
birde not :teyzenin yaşına rağmen öğrenme isteğini taktir ettim yanlış anlaşılma olmasın.

11 yorum:

nehircce dedi ki...

Kesinlikle süper :) keşke bende de bu kadar öğrenme isteği olabilse :)

GeCe dedi ki...

ben böyle birini tanıyorum eşimin babannesinin kardeşi 80 yaşında bilgisayar kullanmaya başladı ve şimdi 85 falan süper kullanıyor

SMİLENA dedi ki...

bendende tebrikler.

icimdeki yolculuk dedi ki...

yaşı kaç olursa olsun ögrenme azmi içinde olanlar çokk.teyzem çocuklarıyla görüşebilmek bilgisayarı kullanabilmek için kursa gitti..başta güldüm yalan yok:))ama sonra farkettim ki gençliginde saglıkçıymış teyzem.ve ilk görevini doguda yapmış ve hiç bir şeyi boş geçirmemiş..gençliginde çok meraklı ve ögrenme istegiyle doluymuş..ve halada öylee

malikocas dedi ki...

maşallah teyzeye valla benim çevremde neden yok böyle azimli kişiler imrendim ayrıca hiç bir şeyi boş vermemek ve azim bir araya gelince daha ne olsun ama dimi...

Adsız dedi ki...

öğrenmenin yaşı yoktur diye boşuna dememişler... :)

öykü dedi ki...

SAYGI
TAKDİR
hıssetırdıklerı bu bana.

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Teyzem en zor programı seçmiş.. Örgü örmek çok mu kolay:))

ramazan dedi ki...

ekrana bakışlarındaki güzellik,hayata bakıştan başkası değil.keşke herkes yaşama bu kadar güzel bakabilse.karamsarlığa kapılan bazı gençlere ders olarak okutmak gerek,bu güzel örnekleri.
sizi kutluyorum.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel!
Bayıldım teyzeye..
Helal olsun.

gio dedi ki...

2 haftadır yazmıyorsun tatile gittin sen de galiba.
teyzeme de hürmetler.
iyi tatiller dilerim