10 Ocak 2010

BİR ANI - BİR EVLENME TEKLİFİ VE SONRASINDA YAŞANANLAR…

Veda zamanı yaklaşmış olmasına rağmen son dakikaları değerlendirmek istercesine sarmaş dolaş bekliyoruz Kaptan’la…
Öğrencilik yıllarımda kaç kez gidip geldim trenle sayısını hatırlamıyorum.Bazen sınıf arkadaşlarıyla matrak muhabbetlerle ,bazen yalnız…
Rahattı ve her şeyden önemlisi güvenliydi o yıllarda.Neyse trenin kalkış düdüğü ile alelacele oturdum yerime el sallıyorum.Kaptan hızla cebinden çıkardığı büyük sarı post- it kağıda bir şeyler yazıyor.Yavaş yavaş hareket etmeye hazırlanan tren camının ortasına “pat” dedi yapıştırdı.Üzerindeki kısa sevgi mesajını okuyup tekrar el salladım…
Yavaş yavaş hızlanmaya başlayan trenin camına notu almak için elimi bir attım açılmıyor.Tekrar ,tekrar yokkk camı hareket ettirmek mümkün değil sıkışmış resmen…
Bilmem kaç km hızla giden trenin kağıdı uçurmasını bekliyorum ne mümkün nasıl bir yapıştırıysa banamısın demiyor.Bu arada yanımdan gelip geçen yolcular camdaki sarı kağıdı ister istemez bakıp okuyor.Bilet kontrolü yapan görevli,tren içinde gezinenler,yol boyunca yanımda yolculuk yapanlar...
Dışarıda o kadar rüzgara ve soğuk havaya rağmen kağıt sabaha kadar uçmadı nasıl olduysa.:)) En sonunda İzmir Basmane garına indiğimizde kağıdı cebime alıp koyabildim.Komik bir anıdır benim için zaman zaman hatırlarım…

Kaptanla liseden arkadaşız,13 yılın sonunda evlendik ancak teklif falan olmadan direk hazırlıklara başlayarak gelişti her şey. Hani evlenme teklifide şöyle ilginç oldu diye anlatmak isterdim ama maalesef öyle bir şey yok bizde…
Şimdi kendime ait bir şey yok dedim ama anlatmak istediğim başka bir evlenme teklifi var beni çok şaşırtan ve de güldüren.Daha önce duymayanlar için anlatalım…

~~ ~~

Amerikalı Reed Harris günlerce düşünür çok sevdiği Kaitlin Whipple’a evlenme teklif edecektir.Arkadaşlarıyla konuşup her şeyi planlar…
Topluca gidilen cafede siparişler verilir. Plana göre genç adam sevdiği kızın bardağına evlilik yüzüğünü koyacak ,sohbet esnasında yüzüğü ağzından çıkarıcak kıza evlenme teklifi edecektir.Buraya kadar her şey normal gözükebilir neticede ağza gelen metal parçasını kim fark etmez?
Ne var ki planlar istenilen şekilde gitmez.Yüzüğü fark etmeden bardaktaki milkshake’i içmeye devam eden Kaitlin yüzüğü bir güzel yutar…O arada genç adam ve arkadaşları bir türlü ortaya çıkmayan yüzüğü beklemektedir.Hatta olayı hızlandırmak için “en hızlı kim içecek ?” yarışı bile yaparlar. :
Boşalan bardağa hepsi şaşkın gözlerle bakarken Redd ,Kaitlin’e iyi olup olmadığını sorar ve ardından durumu anlatır.Doğruca hastanenin yolunu tutan çift röntgen filmleri çekildiğinde yüzüğün midede olduğunu görürler.Doktor bol bol su içip beklemesini söyler kıza.: ))


Sonuçta geri gelen yüzükle birlikte evlenirler.Bu arada Tv programlarına konuk bile olurlar…
Kaitlin bloğunda bu inanılmaz olayı komik bir dille anlatmış üstelik o günün videosunuda eklemeyi unutmamış.



*Bu arada uzun bir post oldu şimdi fark ettim kusura bakmayın arkadaşlar…

14 yorum:

ramazan dedi ki...

teklife gerek kalmamış.böyle durumda ne gerk var zaten.sevgi selleri akarken,illa o cümle şart değil ki.:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bunca zamandan sonra kaptan sana bir sürpriz yapsa ...özel bir gece hazırlasa...geç kalınmamış bence ve o teklifi sana etse...özel bir anda...

çok mu zor :)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

kızda da ne ağız varmış yani nasıl yutmuş koca yüzüğü:)
ben planlanmış şeyleri pek sevmem eşim bana evlenme teklif etmek için şık bir masa hazırlatmış güller ve içine gizlenmiş bir yüzük .çikolata falan ama bana çok sıradan geldi o an evlenme teklifine verdiğim cevap düşünmem gerek oldu.
sonra birgün karşıdan karşıya geçerken kırmızda ışıkta bekliyoruz orada benimle evlenir misin dedi bende evet dedim bana o sahne çok doğal geldi.

nazo dedi ki...

İlginçmişi hemen okuttum evlenme teklif etmeyen kocama. Yanıt.. ben sana kıyar mıyım hiç, ya yüzük sıkışsa yemek boruna falan? :))
Biz de 8 yıl süren arkadaşlıktan sonra evlendik ve evlenme teklifi gibi birşey olmadı. Bizim çıkma teklifi durumumuzda olmamıştı gerçi..

haykırış dedi ki...

Hoş olduğu kadar heyecan verici bir yanı da vardı.
Mutluluk dileklerimiz sizin olsun.
Sevgi ve Saygılar

ferulago dedi ki...

Uçmayan post-it'e bayıldım :)

Şenay- Doğam dedi ki...

Not kağıdının normal durumda oradan ucmaması ımkansızdı bana kalırsa...ama allah bır ısaret gondermıs demek kı...hayatınız boyunca.. bırbırınıze..not kağıdının yapıstıgı gıbı sıkı sıkı sarılacak ve hıc ayrılamayacaksınız...mesaj bu kanımca...allahım kem sozden kem gozden saklasın senı...ve sevdıcegını...

Benım de kızıma anlatacagım bır evlenme teklıfım olmadı..
Esımle cıktıgımız 1.yılın sonunda...bır beyaz esya fırmasına gırdı...Buzdolabı bakmaya basladı...

Bekar evınde yasıyordu zaten bır buzdolabı vardı... neden bakıyorsun dedım...
Evlenmeyecekmıyız dedı :) sanırım kendınce evlenme teklıf ettı :)

MELİS dedi ki...

Geç te olsa yeni yılınızı en iyi dileklerimle kutlarım:)

Sevgiler

Özden dedi ki...

:)koca yüzüğü nasıl anlamamış enteresan ve çok komik... Ne güzel bir hatıraolmuş o mide filmi:))))

bilge dedi ki...

size yazdığı not un uçmaması hayra alametmiş..dünyanın en ilginç evlenme teklifi yapsada ne olacak önemli olan mutluluğunuz değilmi nice romantik evlilik teklifi alan lar veya yapanlar evliliklerini ömür boyu sürdürebilmişlermiki? sevgi yüreğinizden hiç eksilmesin

gül dedi ki...

senin hikayende romantikmiş canım

zuzuların annesi dedi ki...

Canım...Eşin kendisine bir blog açsın ve oradan sana yeniden evlenme teklif etsin mesela?:))
(Aklıma geldi yazdım:) Boşveer eminim sen de biliyorsundur ki bunlar işin gösteri kısmı...
Esas iki gönül ve samanlık seyran kısımlarını unutmamak lazım degil mi ama?:)
Sevgiler...
Bu arada bloğum da ödülün var canım:)

sevil dedi ki...

güzel paylaşım. teskrler

NzlGl dedi ki...

Bence uçmayan not kağıdı çok daha özel :)))))
teşekkürler ,sevgiler