31 Ocak 2010

BAŞARININ SIRRI...

Eski bir röportajını okuyorum “başarısının sırrı” sorulmuş Sandra Bullock’a.O da şöyle cevap vermiş...

“Başarı insana dikenli bir paket içinde geliyor,işte ben bunu öğrendim.O paketi kabul etmek ya da etmemek size bağlı.Kabul ettiğiniz bu başarıyı paylaşmak için seçtiğiniz insanlar da çok önemli.Her zaman sizden daha başarılı,savaşçı ruhlu ,zeki insanları seçin ve hep öğrenci olarak kalın.Kendinizi öğretmenmiş gibi duyumsadığınız an oyunu kaybettiniz demektir.”

Photobucket

kynk.Yıldızlar Arasında-Rana Arım

5 yorum:

Adsız dedi ki...

kendilerini çok beğenirim :) herzaman başarılı zaten...

ali zafer sapci dedi ki...

Yol gösteren bir yazı. Teşekkürler.
"Kendinizi öğretmenmiş gibi duyumsadığınız an oyunu kaybettiniz demektir."

Hayattan Azıcık dedi ki...

Çok akıllıca verilmiş bir cevap. Oldukça da doğru...

SirEvo dedi ki...

Bullockla ilgili bir yazı da ben paylaşmıştım bugün, denk gelmiş. :)

Ballı Cimcime dedi ki...

Çok severim kendisini, başarılı olabilmek için hep öğrenci zihniyetinde kalabilmeli insan, katılıyorum. Sevgiler..