27 Ocak 2010

COŞKUN ARAL'dan “ANNEMİN YEMEKLERİ ”…

“Kiminin annesi,kiminin anneanne veya babaannesi ya da halası,teyzesi…Herkesin belleğine kazınmış bir lezzetler yumağı var ve tıpkı benim gibi herkes onu aramakta.Ancak bunu bulabileceğimiz tek yer var, o da belki en yakınımızda.” diyor Coşkun Aral,Hotpoint-Ariston işbirliği ile hazırladığı yemek kitabında…
Hani çok kabiliyetli olduğumu düşünmüyorum yemek konusunda ama arşivimde fena sayılmaz.Belgesel programlarından ilgiyle takip ettiğim bir gazetecinin çıkardığı yemek kitabı “acaba nasıldır?” diye merak edip bende bilgilerimi bırakmıştım.Onlarda ücretsiz kargoladılar.Kendilerine en içten teşekkürlerimi yolluyorum…
Photobucket

Tariflerin yanı sıra kitapta, Aral’ın çektiği görsel açıdan zengin fotoğraflar ve kısa notlar yer almakta…

7 yorum:

Özden dedi ki...

Zaten mutfak işi böyle birşey, biraz cesur olmak ve denemekten korkmamak...Tarifleri bizimle de paylaş:)
Sevgiler

bilge dedi ki...

yıllarca proğramını izledik yurdumuzun en ücra gidemeyiz dediğimiz köşelerini bize tatlı bir lezzetle sundu paylaşımınız için teşekkürler sevgi ve dostlukla...

ELİF dedi ki...

Yemekden hiç anlamam yapmayıda pek sevmiyorum.Bilmiyorum neden ama içten gelen birşeyler olması lazım....
Sadece hayatı sürdürmek için yiyorum gibi bilmiyorum...

Not:Bu arada iyiyim canımın içi...Tşk ederim...

ramazan dedi ki...

coşkun aral'ın gezdiği yerlerde tattığı bazı yemekleri hatırlıyorum da ıııı.ama annesinin yemekleri güzeldir mutlaka.okuyacağım.
teşekkürler.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

İyi dilekleriniz, dualarınız, desteğiniz için sonsuz teşekkürler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah bu paylaşıma çok teşekkürlerrrr..
incelemek isterim .

Gio Ve dedi ki...

Thanks for visiting my blig and for Your kind comment!
Best wishes and take care!