24 Nisan 2012

TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK TÜNEL AKVARYUMU AQUA VEGA AÇILDI


Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın  ikinci,Dünyanın dördüncü büyük tünel akvaryumu  Aqua Vega dün Ankara Nata Vega alışveriş merkezinde açıldı.


Açılış sonrası oluşan giriş kuyruğu epey can sıkıcıydı.Aslında girişlerin biletli olacağı duyurulmuştu ama çoğunluk 23 Nisan ve ilk gün olması nedeniyle ücretsiz olduğunu düşündü sonuçta sadece çocuklar güne özel içeriye ücretsiz alındı.

Keçiören’de ki Deniz Dünyasına nazaran farklı balık türleri ve iç dekorasyonu ile daha dikkat çekici olmasına rağmen giriş ücretlerinin yüksek oluşu gözlerden kaçmadı.

Ankara’da  açılmış ilk akvaryum olsaydı bu durum makul görülebilirdi.Evet,çok emek harcandığı ve masraf yapıldığını da kabul ediyorum ancak ben uzun vadede fiyatların tekrar ele alınacağını düşünüyorum.








Aqua Vega nerede derseniz?
Adresi, Doğukent Bulvarı, IKEA yanı,NATA VEGA OUTLET-  Tel. 0312 554 28 28

28 yorum:

Meraklı Adamın Not Defteri dedi ki...

Ankara'ya ve Ankaralılara hayırlı olsun. Yolumuz düştüğünde mutlaka ziyaret ederiz.

Shoutforfood dedi ki...

that is a beautiful place to visit.

Fincan Teyze dedi ki...

biz de gitmeyi planlıyorduk. paylaşım için teşekkürler.

pembe fiyonk dedi ki...

keşke izmirede açılsa:)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Evet, Ankara yol düşerse, görülesi bir yermiş. Tabi dediğiniz gibi fiyatları baya yüksekmiş.

Şule dedi ki...

Bir İzmirli olarak Ankara'da hep bir su eksikliği hissederim. Bu akvaryum fikrini sevdim.

Adsız dedi ki...

bu kadar pahalı yapmak zorundamıydınız be!!!

Adsız dedi ki...

Haftaya geliyoz bekle

Adsız dedi ki...

NE OO YAA HAYRINII GÖRSÜNLERRR OKADARDA OLURMUUUU.

Adsız dedi ki...

şuraya adam gibi bir fiyat koysanız da herkes ziyaret etse (sürümden kazansanız) a be eblehler...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar buraya kızılaydan nasıl gideblirz bi yardımcı olur musnz metro otobus hangisi gidiyosa söyle msn yabancıyım da ankarada

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Nata Vega tarafına metro yok.Ancak otobüs ya da varsa dolmuş ile gidebilirsiniz.
Otobüsle hiç gitmedim.Sanırım iki vesaitle gitmeniz gerkecek Kızılaydan önce Ulus'a oradan Nata Vega'ya geçiş olucak.
Şöyle bir link buldum sizin için incelerseniz.

http://www.nerede-adresi-haritasi.com/avm/ankara-nata-vega-avm-nerede-adres-ulasim.html

merve dedi ki...

Ankaraya böyle birşey açılması çok gaüzel oldu . Bayram geçince ilk isim buraya uğramak olacçak :)

Adsız dedi ki...

böyle yerlerin fiyatını ucuz olması gerkmezmi burdan belediye başkanına duyrulur hatta ücretsiz yapmalısınız avrupada öyle yani o fiyatlar ne YUH yani OHA OLDUK YANİ

Adsız dedi ki...

Fiyat listesini gorunce gitmekten sogudum. Oraya werecegim 3 kisilik paraya oradaki deniz mahsullerinden alir yerim hic degilse karnim doyar :)

Adsız dedi ki...

o paraya basar amasraya gideriz dunyanın en büyük akvaryumu orda (karadeniz) :)

Adsız dedi ki...

çok güzel görmeniz gerekir bence

Adsız dedi ki...

çok güzel görmeniz gerekir karadenizi görmeniz gerek diyen arkaşa soruyorum nasıl görecegiz dalmamız gerek.

ali love hilal dedi ki...

ben yarın gideceğim ama akvaryum'un biletleri çok pahalı

muvattalis dedi ki...

BİR AKVARYUM MERAKLISI OLARAK İLGİMİ ÇEKTİ
ANKARAYA YOLUM DÜŞERSE GİDEBİLİRİM
PAHALIYMIŞ AMA
SAYENDE ÖĞRENMİŞ OLDUM TEŞEKKÜRLER

Unknown dedi ki...

Neden fiyat listesi Ingilizce ?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Yabancı ziyaretçiler düşünülerek hazırlanmış ancak siz söyleyince farkettim İngilizce olanı görüntülemişim Murat Bey. :)
O gün çok yoğundu,en net görüntüyü alabildiğim ekran bu oldu.

Unknown dedi ki...

Her tarafımızın Avm olduğu şu zamanlarda bu tür yerlerin açılması iyi oldu.

Unknown dedi ki...

Teşekkürler. Ankara'ya yolum bir daha düşerse uprayacağım kesinlikle. Blogunuzu da çok beğendim takip listeme ekledim. Sizleri de beklerim. http://gidilecekmekanlar.blogspot.com

Unknown dedi ki...

ama artık öğrenciye adrenealin + akvaryum 10 tl adrenealain 4 tl akvaryum ise 8 tl ama bunlar en az 16 kişilik grup için bireysel olarak bilmiyorum teşekkürler ... :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Güncel fiyat bilgilendirme için teşekkür ederim Sevgili Ceren Bla.

Unknown dedi ki...

Çok güzel görüntüler bunlar. Akvaryumların her evde olması gerektiğini düşünüyorum. Ben de tatlı su akvaryum meraklısıyım, evimde 2 adet akvaryum var ve bol bitkili.

Unknown dedi ki...

İStanbulda Forumistanbuldaki akvaryumu ondan sonra da Sefaköy deki akvaryumu görmedikleri için bunu Türkiye nin en büyük akvaryumu zannediyorlar ve yutturuyorlar. Bayram tatilinde Ankara ya gittik ailece ve en büyüğü dendiği için orayada gidelim dedik.. Girmekle çıkmak arasında sadece 20 dakika vardı.... Siz gidip birde İstanbuldakileri görün... Vega daki akvaryumun Türkiyenin en büyüğü olduğu ise külliyen yalan.. Verdiğim parayı düşürseydim bu kadar üzülmezdim....