16 Haziran 2010

“ BENİM BAŞIMA GELMEZ ” DEMİYELİM...

İnterneti kulanmaya başladığım ilk yıllarda gelen mailleri tek tek açar okurdum.Ancak şimdi vakit kısıtlı sadece önemli olabileceğini düşündüğüm mailleri okuyorum...
Aşağıdaki uyarı yazısı bana maille ulaştı.İçerik bakımından hayli ilginç ve düşündürücü geldi...



“ Gece araç sürerken, camınıza firlatılan yumurtalar ile saldırıya uğrarsanız, sileceği çalıştırmayın ve cama su püskürtmeyin. Çünkü su ile karışan yumurta sütümsü bir renk alır ve görüşünüzü %92.5 oranında bloke eder.

Bu durumda aracı durdurmak zorunda kalıp, soyguncuların kurbanı olabilirsiniz.

Bu soyguncular tarafından kullanılan yeni bir yöntemdir. Lütfen arkadaşlarınıza, çevrenize iletin. “

3 yorum:

Unknown dedi ki...

İlginç. Tebrik ediyorum bu yöntemi bulan adamı.(!)
Teşekkürler uyarı için.

icimdeki yolculuk dedi ki...

benim kafam karıştı ama şimdi?? sildiğin zaman görüşün azalıyo durduğun zaman adamlar soyacak??tmm ben yatayım artık uykusuzluktan ne dediğimi bende bilmiyorumm:))

Zeugma dedi ki...

Herkesin başına gelebilecek bir durum bu.
Bilgi için çok teşekkürler. Mümkün olduğunca duyurmaya çalışacağım.Şakası yok gerçekten..