1 Mart 2011 Salı

BLOGGER "BLOGGER" OLALI BÖYLE EZİYET GÖRMEDİ...


Bloglamaya yeni başlayan arkadaşlar haliyle bilmez, 2008 yılında da aynı sorunla bloglara erişim yasağı gelmişti.Şu an blogların bir kısmına giriş yapılamıyormuş yani yarın sabah kalktığımızda bizde bloglarımızı yerinde bulamayabiliriz. (bknz)

Bu safhada haberleşme çok önemli olabiliyor, geçen seferki tecrübem mesela kimsenin mail adresine ulaşamamıştım.Şayet not almak isterseniz mail adresim icimdengeldigigibi@hotmail.com

Bir de konuyla ilgili facebook sayfası açmış arkadaşlar, her ihtimale ona da bakalım.

Ne diyeyim yasaklar ülkesinde rezilliklere ve engellemelere devam...
~~~~~~

(not: Blogları başka bir yere taşıma işini düşünmek için şimdilik erken derim, üstelik zahmetli bir iş.Daha önceki kapanmada bazı blogcu arkadaşlar yazılarını taşıdılar, blogger açılınca karar değiştirip tekrar geri döndüler bilginiz olsun.)

16 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

bunun için ne yapmak gerekir hiç bilemiyorum ..bloğu nereye taşıyabiliriz ki ?????

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Şimdilik erken bir karar olur beklemekte yarar var Kelebekana.

mit dedi ki...

Yine mi? Rezalet! Böyle giderse yakında e-mail hesaplarını falan da engeller bunlar. Galiba en güzeli kendi domain adresimizi almak.

ELİF dedi ki...

Blogu nereye taşıyabiliriz ki?
Rezalet ki ne diyeceğimi bilemiyorum.Bu kadar da olmaz,olmamalı..El ele vererek bunu protesto edebiliriz...

Aybike dedi ki...

peki bloglara erişim yasağı koymaktaki amaçları ne ?

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

işyerinden sorunsuz girdiğim bloglara, cuma günü akşamdan beri evdeki pcden giremiyorum
nasıl birşeyse anlamadım ben
zaten bu konuda özürlüyüm
ben günlük tutayım, minik yeğenlerim büyüdüklerinde okusun diye düşünürken hale bak
üzgün ve sinirliyim
ve bu sorunun halledileceğini umuyor, diliyorum

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Elifcim kimisi yazılarını Wordpress ve blogcuya taşımıştı o dönem ama kullanımının zor olduğunu söylediler geri döndüler.

Sedo kız dedi ki...

Wordpress,hemen herkes oraya aktarıyor blogunu ama oranında kapanması gündemde ...en iyisi beklemek olacak sanırım.

alizafersapci dedi ki...

Uyarı için teşekkürler.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Sevgili Aybike,Digitürk maçlarını şifresiz yayınlayan bloglar yüzünden açılan dava sonuçlanmış.Bu kararın hepimizi kapsaması asıl saçma olan.
Blogger'a erişim yasağı kararı verilince kurunun yanında yaşta yanıyor.:(

Gülcan dedi ki...

o dönem taşınıp geri dönenlerden biri de bendim :)
blogun yedeğini alıp bekleyelim bakalım. ayrıca yasaklı tüm sitelere ktunnel.com gibi biçok siteden girilebiliyor. aklınızda olsun...

ozkan dedi ki...

Beklemekten başka yapacak çokta birşeyimiz yok.. Ve denildiği gibi en iyisi (kullanımı blogger kadar kolay olmasada) kendi host ve domainimizi kullanmak galiba

Derasmus dedi ki...

Şaka gibi yaaa :(

SirEvo dedi ki...

Mantığın bitti yerde Türkiye başlar. Hayırlı işler.

ufuk dedi ki...

Zorbalık bu...Ve saçmalık. Kendi denetim zaafiyetlerinin bedelini masum bloglardan çıkarmaya çalışmak.... EWn iyisi emeklerimize yazık olmadan yedekleyerek beklemek...

Zeugma dedi ki...

Wordpress'e de aktardım ben blogumu Ebrucum. Yani yedeklemiş oldum, kaybolmaması adına...
Ama orası da yasaklanabilir diye bir söylenti var.Bilmiyorum artık..