12 Mart 2013

Kullandığım Online Fotoğraf Düzenleme Siteleri

Dosyama kaydetip ara ara kullandığım online fotoğraf düzenleme sitelerini sizlerle de paylaşmak istedim.Bilmiyorum içlerinden daha önce kullanmadığınız var mı?

Photovisi hazır duvarkağıtlarının kullanıldığı bir site.Üç adımda işlemi tamamlıyorsunuz.(bknz.step 1-step2-step 3 ) 
Sol sütunda epey seçenek mevcut.Hangisini beğenirseniz o adımda devam ediyorsunuz.



 Web sayfası http://www.photovisi.com/



Pixlr en yoğun kullandığım sitelerden biri,kırmızıyla işaretlediğim yerden fotonuzu yükleyip üzerinde otomatik düzenleme yapabiliyorsunuz yok herşeyi kendim yaparım diyorsanız Pixlr Editör kısmını açabilirsiniz.


Web sayfası http://pixlr.com/


Befunky ile yapabileceklerinize önce Gallery seçeneğinden bakabilrsiniz sonra "get started" seçeneği ile düzenlemek istediğiniz fotoğrafı yükleyip çalışmaya başlıyorsunuz.Karşınıza çıkacak sol sütundaki "effects" seçeneğini deneyin derim:))


Web sayfası  http://www.befunky.com



Herkesçe bilinen Picjoke sitesi yukarıdaki sitelere göre daha basit genelde şaka amaçlı fotoğraf düzenleme sitesidir.Sol sütunda yıl ve günlere göre değişik duvar kağıdı seçenekleri mevcuttur.Özellikle çocuk fotoğrafları kullanılarak çok hoş görüntüler elde edilebiliyor. 

  Web sayfası  http://en.picjoke.net/

13 yorum:

ferulago dedi ki...

Hiçbirini bilmiyordum, vakit bulunca oynamalı, çok sağol

birdysevda dedi ki...

Benim için çok bilgilendirici oldu ,teşekkürler.Gerektiğinde picmonkey ve photoshop express kullanıyordum ben de. Farklı seçenekler eklendi şimdi sayenizde.

Unknown dedi ki...

Çok faydalı bir paylaşım olmuş, teşekkürler. ;))

gulsah aydin dedi ki...

Çok yararlı oldu teşekkürler:)

Murat dedi ki...

Çok bilgilendirici yararlı bir başlık. Teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Çok güzelmiş en çok befunky beğendim teşekkürler:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

çok eğlenceli bir site :)

fimofimo dedi ki...

picmonkey ve ribbet kullanıyorum,ribbet de picmonkeyin paralı özellikleri bedava duyurulur buradan.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

valla ne büyük bi hayır işledin bilsen :) hiçbirini bilmiyodum emeğine sağlık :)

öykü dedi ki...

Guzel bılgıler

cok teşekkur ederım

gooogoook dedi ki...

Güzel yayın ve güzel bilgiler için teşekkürler:).

a. gizem dedi ki...

ben de bu yazılı ayrıntılı ıncelemelıyım :)

Unknown dedi ki...

canım dahaönce hiç bilmiyordum bu siteleri çok teşekkürler ben drekt yüklüyordum eline sağlık post için http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/