28 Mart 2014

Almanya'da Muhteşem Bir Şehir "Gengenbach"



Ülke gündemi, tedirgin eden gelişmeler insanı artık yoruyor.Güzelliklerden uzaklaştık, paylaşımları azalttık.

İlgimizi çeken konular farklılaştı yani kendi adıma konuşmalıyım bende öyle oldu.

Uzun uzun gezmek, dinlenmek, düşüncelerimi dağıtmak hatta deliksiz uyumak istiyorum...

İşte bu arada ister istemez gözler huzuru, güzelliği arıyor...

Sanal gezintilerimin birinde buldum burayı.

Gengenbach Almanya'nın batısında Baden-Württemberg eyaletinde küçük bir kasaba.

Nüfusu 11.000.

13. yüzyılda kurulmuş, tarihi dokuya önem veren bu kasabanın en önemli özelliği yapıların yarı ahşap özellikte olması.

Dar sokaklar içinde çiçeklerle süslenmiş evler arasından turistler üzüm bağlarına geçiş yapıyor.















foto.    foto.   kynk.

Diğer sosyal ağlardan beni takip için;

6 yorum:

Handan dedi ki...

İşte tam böyle bir yerde olmak istiyorum ben, ne iyi geldi, sağ ol Ebrucum. Kesinlikle gidip görmeli burayı.

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Keşke şu an orada olsaydık. Gündemden uzaklaşıp kafa dinleseydik:(

Unknown dedi ki...

çok iyi geldi.

volkan ertunç dedi ki...

beni benden aldın be arkadaş. kaderime sövdüm... hayır kaçıp gitmek istiyorum memleketten , çoluk çocuk.. olacak iş değil.

neyse ya konu dağılmasın, gıpta..

bu arada, fotoğraf makinası ne marka, hangi model?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Beğenmenize memnun oldum Handancım,Sezercim ve Sevgili Havva demek ki düşüncelerimde tek değil mişim? :)

Volkan Bey resimleri ben çekmedim görsel kaynakları yazının sonunda belirtmiştim ama :)fotoğrafların güzelliği sizi de etkiledi demek?

dostlukla.

Amelya dedi ki...

Çocukluğu Almanya'da geçen biri olarak içim gitti. Keşke oralara ışınlanabilsek:)