06 Mayıs 2014

Yeşilcam Kötü Karakter Serisi ve İllüstratör Hakan Arslan



Yıllar sonra sinemamızın gerçek emekçileri bir kez daha ölümsüzleştirildi, hem çok hoş hem de tebessüm ettiren bir çalışmayla...

Onlar çocukken korktuğumuz, kimi zaman kızdığımız,
yakalandıklarında ya da öldüklerinde sevindiğimiz, ancak öyle ya da böyle bize Türk Sinemasını sevdiren ilgiyle izlettiren karakterlerdi.

Yeşilçam Kötü Karakter Serisinin yaratıcısı Hakan Arslan çocukluk yıllarında başlayan çizim merakını geliştirerek,
2005 yılında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Resim İş Öğretmenliği bölümünü bitirmiş, sonrasında aynı bölümde Yüksek Lisans eğitimine devam etmiş genç bir İllüstratör.

Çizimlerin yanı sıra seramik rölyef çalışmaları da yapan Hakan Arslan'ın Yeşilçam Serisinin tamamına buradan ( 1.bölüm2. bölüm )bakabilir diğer çizimlerine Web Sitesinden ulaşabilirsiniz. 










* Görseller için Hakan Arslan'a tekrar teşekkür ederim.


Diğer sosyal ağlardan beni takip için;

1 yorum:

viva dedi ki...

Hüseyin Peydaninkini en cok begendim, canlandirdigi karaktere cocukken sinir olmustum Leyla ile Mecnun filmini cok seviyordum ;)