31 Aralık 2014

Mutlu Yıllar Dileğiyle...

Geride bırakmaya hazırlandığımız yıla ben, hafızamda güzel anılarla "güle güle" diyeceğim.
Sorunlar, ufak tefek arızalar olmadı değil hayatımda ancak 2014'ü sevdiğimi söyleyebilirim.

Şükrettiğim zamanların sayısı epeyce fazla aslında.
Gelecek yıl içinde her zaman olduğu gibi dileklerim aynı olucak.

Kendim, ailem,sevdiklerim ve herkes için sağlıklı bir yıl diliyorum, öncelik hep sağlık olsun...

ve diliyorum ki 2015 yılı sizin içinde hayallerinizin gerçekleştiği, sürprizlerle dolu, huzurla,mutlulukla geçen bir yıl olsun.


Diğer sosyal ağlardan beni takip etmek isterseniz;

5 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

Mutlu yıllar.....

Adsız dedi ki...

Ailecek sağlıklı,mutlu,huzurlu nice yıllar diliyorum.Her şey gönlünüzce olsun.Yeni yılın kutlu olsun canım :)

Zeugma dedi ki...

Mutlu yıllar Ebrucum.
Sevgiler...

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Mutlu yıllaaar!

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve çok güzel bir yıl dilerim.