30 Ekim 2019

İnstagram 'da Berfin Çanta tarafından dolandırıldım.

İnstagram'da Berfin Çanta isimli profil tarafından dolandırıldım. Başkasına ait biriktirdiği görselleri gün gün paylaşıp iyi niyetli tüketiciler üzerinden haksız kazanç sağlandığını kargo paketini aldıktan sonra anladım.


Sipariş verdiğiniz ürünlerin yerine size 3-5 TL'lik alakasız ürünleri kargoluyorlar. 
Siz onlara ulaşmak istediğinizde de WhatsApp'tan sizi engelliyorlar. 
0552 223 02 15 Whatsapp numaraları.
Kargo poşetinin üzerine yazdıkları Müşteri Hizmetleri numarası 0212 9459815 açılsa da operatör saatlerce bekletiyor cevap veren yok.
Kargo poşetinden fatura çıkmadı, irsaliyesiz ve faturasız taşımacılığını yaptığı için kargo firması da suçlu. Ancak kargo şirketi bu mesuliyeti almıyor.

Kargo poşeti  YELKENCİ  ELEKTRİK PAZ. VE DIŞ TİC.ŞTİ. ismiyle geldi. İnternette bu firma ve intagramda açtığı sahte profillerden ( berfin çanta,  ekin çanta, antemiss çanta , citys shoes , toten çanta, artemiss çanta, kelebek çanta, neva çanta, zirve çanta ) bir sürü şikayet okudum.
Hepsi aynı kişiler. Çünkü kargo paketinde firma ismi YELKENCİ  ELEKTRİK PAZ. VE DIŞ TİC.ŞTİ. olarak gelmiş.
Kimse ne yapacağını bilmiyor. 

Bir şikayet sitesi var, sadece şikayetleri yayınlıyor.
Dolandırılan insanlarda parasını sanki bu siteden alabilecekmiş gibi yazmaya devam ediyor.Hatta bazıları hâlâ daha ürünün yanlış gönderildiğini zannedecek kadar iyi niyetli...
Başlık atmışlar "yanlış ürün gönderildi " diye.Oysa ki adamlar bu yöntemle dolandırıyorlar.
Tek tek okursanız sonuç alabilen bir kişiyi bulamazsınız.

Tüketici dernekleri de anladığım kadarıyla firma hayali olduğu için bir şey yapmıyor.

Elbette yapılacak şeyler var...
Ben şu an için gerekeni yaptım.
Sonuç aldığımda, izlediğim yolu buradan paylaşacağım.
Şu an için gelen kargo poşetinizi çöpe atmamanızı öneriyorum.


 



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende aynı şekilde kandırıldım. Tüm hesaplarını buldum hepsinden sipariş verdim gelen ürünlerin parasını ödemeden geri yolladım.hirsimi alamadım şikayet Var adresine yazıyorsunuz zaten eleyip kelimeler i yayınlıyorlar. Bi sonuç cikmicak. Kargoda çalışan Bi arkadaş buldum açık adreslerini vericek sizinle e paylaşırım baskın yapptiricaz bu çeteye yazık insanların çoğunu dolandirmis bu pislikler