23 Eylül 2009

NE DEMİŞ ?

Çengelköy’de bir açık hava sinemasında düzenlenen oyunu beğenmeyen seyirci sahneye salatalık fırlatmış…

O sırada oyununu sergilemekte olan Geleneksel Türk Tiyatrosunun son temsilcisi İsmail Dümbüllü yere eğilip hıyarı almış ve
“Biri kartvizitini düşürdü,oyundan sonra gelip kulisten alsın”demiş…


Seyirciler arasında kopan alkış ve saygısız adamın yuhalanma seslerinden sonra kulise gelen İsmail Dümbüllü
öğrencisine “Seyirci gaddardır.Hani beni alkışladılar ya,eğer cevabını vermeseydim adamı alkışlayıp beni yuhalarlardı” demiş



İsmail Hakkı Dümbüllü kimdir ?
* bu yazım kaynak gösterilmeden uludağ sözlük ve gifanimasyon.com tarafından kopyalanmıştır.

15 yorum:

ramazan dedi ki...

hayat çok acımasız.ustalar da çok usta doğrusu.
güzel paylaşım.

ayışıgı dedi ki...

teşekkürler güzel ve anlamlı.

benden, bizden... dedi ki...

ne güzel hikayelerin var, çok keyifli okuması:) çok sağol paylaştığın için...

*kelebekana*-* dedi ki...

işte zekilik diye ben buna derim ..anında uyguncevap ...bütün kartvizitlilere..;))

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

çok süper ya.buraya her ugradığım tatlı bir tebessümle ayrılıyorum:)

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

gattarlara karşı hazır cevabın olması gerek. çok doğru

Unknown dedi ki...

hayat orta oyunu gibi acımasız ...

zuzuların annesi dedi ki...

E doğru söze ne denir?
Çok doğru hem de çook:(

NzlGl dedi ki...

Kolay kolay sanatçı olunmuyor

Nill Kiss dedi ki...

sanatçılar gercekten zeki insanlar
ben de gecen bir video izledim, klasik müzik konserinde bir adamın nokia ton cep telefonu calıyor o bildik melodi:) orkestra da ne yapıyor o nokia tonu çalmaya başlıyor, bu da güzel bir cevap:)

Adsız dedi ki...

helal olsun.. işte gerçek bir usta..

Unknown dedi ki...

ZEKİCE VE YERİNDE BİR CEVAP.

GeCe dedi ki...

vavv harika bir lafı koyma örneği

fatmaaa :) dedi ki...

bu necip fazıl sözünü söylemiştir.Yanlış anlaşılmasın bilmeyenler için küçük bi hatırlatma. bunu necip usta söylemiştir yine konuştuğu bi sahnede seyircilerden birinin attğı salatalık üzerine.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Hayat,söz necip fazıl'a ait olabilir İsmail Dümbüllü'de bunu kullanmış olabilir.
Neticede anı sahibi Altan Erbulak'tır.Bende 3.ağızdan olayı paylaştım.