19 Eylül 2009

O KÖTÜ BİR RÜYA GÖRDÜ …

Annesinin ani kayboluşu onu çok etkiledi.Çocuk aklıyla olup bitenlere anlam vermeye çalışıyor,bir yandan da annesine ne olduğunu merak ediyordu.O güne kadar yapılan tüm aramalar sonuçsuz kalmış, kadının akibeti hakkında İngiliz polisi tek ipucu yakalayamamıştı.

Küçük kız bir gece annesini gördü. Rüyasında ”Öldürüldüm,dolaptayım” diyen bir sesle uyandı…


Babasına koştu anlattı rüyasını, ancak baba bilinç altının bir oyunu olduğuna inandırdı kızını.

Sonraki geceler rüyalar devam etti.Bu duruma daha fazla dayanamayan küçük kız öğretmenine rüyasından bahsetti.Küçük kızın anlattıklarından etkilenen öğretmeni polisle konuşmanın daha doğru olacağını düşündü.


Küçük kızın anlattığı detaylar polisinde ilgisini çekti.
Aramalarına bu yönde devam eden polis, ailenin yaşadığı evin arka bahçesindeki dolapta kadının cansız bedenine ulaştı.

Sorguya alınan baba Ukrayna’lı genç bir kadınla ilişkisi olduğunu,karısının bu durumu öğrenmesiyle kendini kaybederek öldürdüğünü itiraf etti…



Ölen Catherine Genestin ve eşi Andre Genestin

Haber.This is London / Nisan 2008

foto. kynk.

2 yorum:

Nill Kiss dedi ki...

korku filmi gibi bu tarz cok film var
ben rüyaların gücüne inanırım

Bahceperim dedi ki...

rüyalar bazen gerçekten gelecekle ya da bizim bilmediğimiz olayların iç yüzünü gösterebilir.Ben de öyle ilginç rüyalar gördüm.Sonrasında bunlar doğrulandı.
kız arkadaşıma,erkek arkadaşı için dikkatli olmasını söylemiştim.-yüzünü dahi görmemiştim.-Olay aynı benim anlattığım şekilde cereyan etmiş ve mekanda birebir aynıymış.Kız arkadaşım kendini zor kurtarmış.