1 Eylül 2010 Çarşamba

EY TWITTER !! SEN NELERE KADİRSİN…

Virgin America Havayolları’nda yolcular uçağa alınmasına rağmen yarım saatlik bir rötar olacağı kabin ekibi tarafından duyurulmuş…

Bu sırada yolculardan biri bilgisayarını açarak internete bağlanmış.Daha iyi görebilmek için okuma ışığına elini uzatan yolcu, ışığın arızalı olduğunu farketmiş…

Şikayetini hemen Twitter üzerinden yazmış.Hangi seferde uçtuğunu,koltuk numarasını da eklemeyi unutmamış tabii…

Virgin America’nın sosyal paylaşım ağlar departmanı mesajı okur okumaz uçağa teknisyeni yönlendirmiş.Arıza kısa sürede giderilmiş…

Ehh ne diyelim darısı bizlere…J


kynk.

1 yorum:

mit dedi ki...

İzninizle burada bir Oha! demek istiyorum :)