25 Haziran 2011

DÜN HİÇ BİTMEYECEK SANDIM...

Mavi aşığı ben öyle tempolu attım ki kulaçları, bir buçuk saat sonra sudan çıktığımda eller buruş buruş,kemikler rahatlamış kendimi hamur gibi yumuşamış hissettim...
Yarın sabah 7.30 gibi gelip bir bu kadar daha yüzmeyi planlarken kafamda, aniden frene basar buldum kendimi.Sürat yoktu Allah'tan ,kemerde takılıydı ama mesafe yetmedi öndeki araca  çarptım...
Hasar tesbiti,tutanak, çekici vs...derken eve geldim kafamı toparlamak için şöyle bir uzandım ki ambulans ve itfaiye sesleri ile geri kalktım koştum balkona yan apartmanda yangın çıkmış...
Apar topar çıktım dışarı belki yapabilceğimiz birşey olur diye, çok büyük bir hasar olmadan  yangın söndürüldü...
Dün çabucak geçsin istedim.Oysa Cuma günlerini ne çok severdim...

14 yorum:

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Geçmiş olsun canım.

ali zafer sapci dedi ki...

Geçmiş olsun, iyilikler dilerim.

Elifin Terazisi dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

Handan dedi ki...

Geçmiş olsun Ebrucum.

Muhterem'le Geziye dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Gerçekten senin için zor bir gün olmuş.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sağolun arkadaşlar.Bununla ucuz atlatmış olalım.

birdelisevda dedi ki...

Zor bir günmüş çok geçmiş olsun...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok geçmiş olsun Ebrucum

SenaBera dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

geçmiş olsun canım allah korumuş... kendine dikkat et...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sağolun arkadaşlar.Allah beterinden hepimizi korusun.

Namik'tan ilham alan kiz. dedi ki...

aa çok üzüldüm :|

Deniz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

geçmiş olsun, hemen bi çibörek yapın, komşulara dağıtın sadaka babında. az sadaka çok belayı defeder :)