06 Kasım 2012

Titaniğin Son Gizemleri

Titanic, Aliens,Terminator ve Avatar'ın ödüllü yönetmeni,senarist,prodüktör aynı zamanda solo dalış rekortmeni  James Cameron 2005 yılında son kez Titanic batığına dalış yapar.

Bu gemiye olan tutkusunu her fırsatta dile getiren Cameron çözülmeyi bekleyen gizemlere bir yenisini daha ekler.Şaşırtıcı bir şekilde onca yıla,derinliğe artı su basıncına ve denizel ortama rağmen hiç bozulmayan birşey keşfeder.
Peki ne olmuştur?
Daha önce görmeyenler için cevabı bu görüntüde... :))


3 yorum:

bücürükveben dedi ki...

İnan fena oldum Türk hamamına bakarken:(((o fayanslar hele mavi çinili olanlar hiç bozulmadan nasıl da kalmış...facia denince (yani dünya savaşları haricinde)ilk aklıma bu gelir:(((filmi de muhteşemdi ilk izlediğimde çok etkilenmiştim sonra sonra alışıyor insan ama adam muhteşem yapmıştı...onca insanın ruhu oralarda dolaşıyor mudur kimbilir?:((ne umutlarla bindiler başlarına ne geldi:((çok teşekkürler canım ürpererek izledim...

Ecehan dedi ki...

Bu Titanic ben de her zaman müthiş bir gizem uyandırmıştır..

Ebruli dedi ki...

İş yerindeyim ve bilgisayar maalesef ki kamera görüntülerini açmıyor. Dolayısıyle bende meraktan çatlıyorum şimdi. Ne olacak şimdi?