10 Ekim 2014

41 Yıla Maşallah ♥

Günler öncesinden aklımdaydı aslında...
Annemle babamın kırkbirinci evlilik yıldönümünde küçük bir sürpriz planlıyordum.
Gelin görün ki ben o günü tamamen unuttum.

Aynı şehirde olmadığımız için telefonla kutlamayı, sonradan bir araya geldiğimizde bunu telafi etmeyi düşünmüştüm.

Okulların açılması, iş- ev telaşı derken unuttuğum o müthiş tarihi birden hatırladım.

Üzerinden bir hafta geçtikten sonra nihayet bir araya geldik.

41 nazar boncuğu ile hazırladığım ufak keselerin yanına ponponlar yaptım.Tarifi burada var.


Aile arasında yenen yemek sonrası pastamızla da kutlamamazı tamamladık.Ben kendi adıma çok güzel bir akşam geçirdim.

Rabbim bütün evli çiftlere bu mutluluğu yaşatsın.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

sonuna kadar sağlıkla nice yıllara olsunhepinize
sevgiler

Handan dedi ki...

Birlikte nice güzel yıllar geçirsinler,sağlıkla, huzurla, mpkeyifle:-)

Sulemcafe dedi ki...

Amin...Cümlemize dolu dolu gecen mutlu yillar diliyorum.Bir yastikta kocasin esler,sevgiyle.

21 . Yili tamamladik bizde,darisi 41 lere :)
Sizkilerede daha Nice yil dönümleri,saglikla ,mutlulukla.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nice saglikli mutlu yillari olsun sevdiklerinle birlikte..

Zeugma dedi ki...

Maşallah. Başta sağlık ve huzur içinde nice yıllar birlikte olsunlar, nice yıldönümleri kutlasınlar sizlerle birlikte.
Sevgiler Ebrucuğum...

Sevtap Aycı Uçar dedi ki...

Masallah,ne guzel ozel gunlerin hatirlanmasi...Bizde yok oyle bir kultur...Nice yillari olsun birlikte....

NzlGl dedi ki...

Anneciğine ve babacığına birlikte olacakları , size de bu birlikteliğe şahit olacağınız sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.
sevgilerimle

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Masallah,saglikli daha nice beraber yillari olsun ikisininde...

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Ne kadar güzel! 41 kere Maşallah! Daha nice mutlu yıllar diliyorum.