25 Nisan 2011

E-DEVLET ŞİFREMİ ALDIM ...

SGK işlemleri için eski sisteme giriş yapamayınca, e-devlet şifresini almak şart oldu.Sadece SGK işlemleri için değil elbet artık internet üzerinden yapılan bütün işlemler için bu şifre gerekliymiş. 


Şahsen başvuruyla, merkez Ptt şubelerinden  1TL. karşılığında sizde şifrenizi alabilirsiniz yalnız şifrenin kaybolması durumunda tekrar şifre almak isterseniz 10 TL. ödüyorsunuz.


Sisteme ilk girişte kullanılan bu şifreyi kendi şifrenizle değiştiriyorsunuz.Daha detaylı bilgi ve yönlendirmeyi alacağınız zarfın içinde bulabileceksiniz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

şifremi unuttum :) 10 TL vericem bende

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de henüz şifresini almayanlardanım
ihtiyaç hasıl olmadı
ne zamanki gerek olur o zaman alırım artık
yani, son dakika :))

mit dedi ki...

Ben de aldım da daha bir faydasını göremedim. Allah'tan 1 TL de dövünmeye gerek kalmıyor :)

aysema dedi ki...

Telefonla şifreleyemediklerini de böyle halledecekler sanırım. Konuyu bilmiyorum, yeni mi çıkmış?

Bu arada istediğin yazımı istediğin yerde yayınlayabilirsin. İçinden Geldiği Gibi Davran Sevgili Dostum. Sen güvenimi çoktan kazandın. Sevgilerimle...

balböcükleri dedi ki...

ayyyy şifremi.aman bea:)10 tl de bana kapak olsun taammı:))

Adsız dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun.:) ben de sizden duydum.bilmiyordum.

sevgilerimle.