26 Ocak 2015

Olağanüstü Bir Yetenek Ressam Mustafa Yüce

1978 Kütahya / Simav doğumlu sanatçı Mustafa Yüce, 2001 yılında Uludağ Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesinden mezun olmuş.

2008 yılından beri İzmir Kemalpaşa Ümran Baradan Güzel Sanatlar ve Spor Lisesinde görev yapan Yüce,  iki kişisel ve altı karma sergide eserleri sanatseverlerle buluşmuş.

Sürrealist çalışmalarının yanı sıra dev boyutlarda soft pastel tekniğiyle inanılmaz güzellikte portreler çiziyor.



Soft pastel tekniği 180x140



Sanatçının diğer eserleri için burayı tıklayınız

Web Sitesi http://www.mustafayuce.com.tr/

*Görseller için Mustafa Yüce'ye teşekkür ederim.

*************
Diğer sosyal ağlardan takip için;

6 yorum:

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

İnanılmaz! Fotograf sanmıştım ben bunlarııı

tosbagalar dedi ki...

İnanamadım fotoğraf gibi çok başarılı.

Destina dedi ki...

harika görünüyor gerçektende çok başarılı

Sevtap Aycı Uçar dedi ki...

Kesinlikle harika... Boyle yetenekleri gorunce miralim bozulmuyo degil hani,ben cop adam cizamem de😊

masal dedi ki...

fotoğraf zannettim bende ilk gördüğümde. mükemmel olmuş..

beyaz meleğim dedi ki...

İnanılmaz güzel resimler hayranlıkla bakakaldım çekilmiş fotoğraf gibi paylaşım için çok tşkler.Bloğunu takibe aldım canım benim bloğumada beklerim...