31 Aralık 2013

♥ Nice Senelere ♥

Yeni yılla ilgili pek çok dileğim var.Nedenini bilmiyorum ama şanssız geçen onca yıla karşın bu seneden daha bir ümitliyim. (:

Kişisel isteklerin yanı sıra 2014 yılının ülkemize huzur ve istikrar getirmesini diliyorum çünkü bireyler mutlu olduğu sürece üretmeye ve paylaşmaya devam eder.

Veeee diliyorum ki 2014 yılı bütün soru işaretlerine cevap olsun. Hastalara sağlık, maddi beklentisi olanlara hayırlı bol kazançlar getirsin, kavuşamayanlar kavuşsun, mutluluk isteyenlere umduklarından daha büyük mutluluk getirsin...


Diğer sosyal ağlardan beni takip etmek isterseniz;

15 yorum:

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Mutlu yıllar:)

Handan dedi ki...

Mutlu yıllar:-)

bilge ve annesi dedi ki...

Mutlu yıllar diliyorum...

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

bahar006 dedi ki...

Tüm dileklerine aynen katılıyorum, iyi seneler:)

ali zafer sapci dedi ki...

Güzel, daha güzel yıllar dileriz.

bahar renkleri dedi ki...

Tüm dileklerinin gerçeklesecegi bir yıl dilerim.sevgiler.

öykü dedi ki...

Mutlu yıllar

öykü dedi ki...

Mutlu yıllar

ayamaya dedi ki...

Huzurlu ve sağlık dolu bir yıl olsun
neşe, barış,bereket ve mutlulukla dolu :)

Zeugma dedi ki...

Her şey gönlünce olsun Ebrucum..
Mutlu seneler, sevgiler..

özii dedi ki...

Mutlu yıllar canımmm

safransarı dedi ki...

Mutlu yıllar :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Hepinize tekrar teşekkür ederim güzel dilekleriniz için arkadaşlar...

deeptone dedi ki...

kişiseli boşver ki zaten. ülkemize huzur gelsin valla.
:)