23 Ocak 2014

Duyurular / Ankara'lı Bloggerlardan El Emeği Şenliği ve Sevgili Deep Tone'nun İlk Kitabı "Sade ve Derin"


Bloggerlar üretmeye ve günden güne büyümeye devam ediyorlar.Bende böyle güzel haberlerle mutlu oluyor arkadaşlarımla gurur duyuyorum.
Aslında ne zamandır aklımdaydı bu duyuruyu yapmak ancak okul telaşları ve ödevler arasında kaybolunca fazla vakit bulamadım.

Ankara'da ki blogger arkadaşlarını bir araya getiren dünya tatlısı arkadaşım Sevgili Sibel'in 14 Şubat Sevgililer günü öncesinde gerçekleştireceği kermesten sizi de haberdar etmek isterim.

Afiş oldukça açıklayıcı ancak detaylar için buraya bakmanızı isterim.Biz kısmetse o gün orada olacağız.


Ayrıca bugün aldığım bir başka güzel haber ise Sevgili blogdaşım Deep Tone'nun kitap haberi oldu.
Onunda detayları burada.
Kendisine başarılar ve bol satışlar diliyorum.♥♥

1 yorum:

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Paylasim icin tesekkurler..deep icin cok sevindim ve kendim icinde tabiki:)) surpriz yapti:))