08 Kasım 2008

KİMMİŞ?


Bloglama nedir, nasıl bir şeydir? anlatmaya başladı sevgili dostum…
2007 yılında ilk blogla başlayan yazma serüvenine Nisan 2008’de
İçimden Geldiği Gibi~~~’de katıldı…
İlgimi çeken şeyleri paylaşmak adına bir araç,sıkıntılı günlere ilaç oldu...

Özellikle yaşanmış gerçek hikayeleri bulup, olayın dokusunu bozmadan kendim kaleme almayı seviyorum.Tabii ilgimi çekmesi çok önemli…
Birkaç satırda anlatılmış sıradan bir haberi daha heyecanlı hale getirmeyi ya da sayfalarca yazılmış bir olayı kısa ve öz biçimde anlatmak sonuçta da okunduğunu görmek beni mutlu ediyor…Evet bazen kelimeleri bulmakta zorluk çekiyorum ama o da amatörlükten :)


Komik fotolara da asla hayır diyemiyorum.Elimden geldiğince fazla yazılmamış ilginçleri paylaşmayı seviyorum.Yazıların tamamı bana ait olmasına rağmen kaynak göstermeye önem veriyorum.Şayet kullanmak istediğiniz bir içerik olursa bu konuya sizinde özen göstermenizi rica ediyorum…

Bunların dışında söyleyebileceğim İzmir’liyim,Mühendisim,Kaptanla evliyim ve 2.5 yaşında bir prensesin annesiyim… :))
~~~~~~
icimdengeldigigibi@hotmail.com

Hiç yorum yok: