11 Aralık 2008 Perşembe

TIK TIK !!!

-Tık tık !!!
-Kim o ?
-Benim açarmısın ?
-Sanırım beş dakikaya kadar açabilirim...

17 yorum:

özii dedi ki...

:)) çok iyi yaa

funda dedi ki...

5 mi oldu ben kapıyı açma telaşına kapıdaki beklerse :)))

GüLCaN dedi ki...

:)) çok komik... 5 dakikada açılabileceği bile şüpheli bence :)

serrose dedi ki...

cocuk kilidi :))

Zeugma dedi ki...

Eheueheuehe:))
Güzelmiş bu....

Ben de bayram bitmeden yetişip kutmak istemiştim bayramını..
Tüm günlerinin bayram sevinciyle ve mutluluk içinde geçmesi dileklerimle öpüldünüz bağyan :)))
Sevgiler sana :))

Ceren dedi ki...

aman allahım o neee!ben labirentin çıkışını bulamadım :)

cobija dedi ki...

Paranoyaklar için :P

HÜLYA dedi ki...

Bayram dilekleriniz için tesekkür ederim.
Bende size buraya yorum yazayim dedim :-)
...kapi açilacak mi?
Güzel günler dilerim.

lemanice dedi ki...

iyilere hemen kötülere hiç açılmasın bu kapı:)
sayfamdaki sorun neden kaynaklanıyor anlamadım.acaba herkes aynı sorunla karşılaşıyormu sayfama geldiğinde bunuda merak ediyorum.ayrıca blog listelerindede kim eklerse eklesin beni adım en sonda çıkıyo hep.alfabeye göre sıralananlarda bile,varmı bi bilgin.sevgiler.mutlu hafta sonları yani tekrar tatiller.(tatil konusunda söylediklerine katılıyorum aynen.)

lemanice dedi ki...

canım arkadaşım ilgine teşekkür ederim.bir bilen varsa duyrulur yardımcı olsun bize dimi ya:))

Elif dedi ki...

sanırım meşgul ..
açabilecek bir hali yok herhal..

güzel di...

Bilgicelli dedi ki...

yaratıcı çok iyi...

jade dedi ki...

Ben bile merak ederim böle kapısı olan bir evde ne saklanıyor diye.
bence korunmaktan öte iştah arttırıcı olabilir hırsızlar için..

YaşamIn KIyIsInda dedi ki...

Kapının olduğu resmen malum da,
acaba böyle kullanan varmıdır?
Çok zor!
Sevgiler...

KelebekGibi dedi ki...

COk begendim ben bu kapiyi yaa :D
Hemde 2 kez evim soyulmus biri olaraktan kapilar önemlidir benim icin :))

Cekingen dedi ki...

sanırım 5 dakika az gelir :)

Martielex dedi ki...

Süpper xD