3 Aralık 2008 Çarşamba

ZİHNİ SİNİR DÜŞÜNCELERİM...

Bizim işyerine bir mucit gelirdi geçen senelerde tabi bana göre proje geliştiriciydi kendisi.Emekli olduktan sonra bir atölye açmış kendisine oturup düşünmüş ne yapabilirim? diye…Özel bir kimyasalda bekletip kuruttuğu kumaşlardan şapka yapmış önce .Sivrisinek kovucu özelliği var bu kokuya sinek gelmiyor diyordu…Sonra bu şapkayı dahada geliştirip “taşsavar” şapka yapmış.Özellikle futbol maçlarına giderken takmak için...Kafaya alınabilecek sert darbelere karşı koruyucu hatta jop darbelerinde bile kafayı koruyordu, bizzat denemiştim :) İşte bu ve buna benzer birkaç şey üretmiş patentini almış , pazar araştırması yapıyordu o aralar…
Bende hamileliğimin ortalarına gelmiş bir hayli sıkıntılıydım.Eskisi kadar rahat uyuyamıyordum ağırlıktan…Özendim demekki adama kafamda kurdukça kuruyorum.O güne kadar iyi ve yararlı olacak ne varsa zaten yapılmış…En sonunda dedimki ben olsam hamilelere özel bir yatak üretirdim.Malum 6-7 ay boyunca karnınızın üzerine yatamıyorsunuz.Sırt ve ayak ağrıları cabası.. Şöyle ortası karnımıza zarar vermiyecek şekilde çukur (resmim iyi olsa çizicem ama ..:)) ne bileyim yeterki anne adayları rahat uyusun,dinlensin…Fikir geliştirilebilir,tabi bir de bunun satışı olurmu bilmiyorum belli bir süre kullanılacağı için “aman eşimde rahat etsin” diyecek baba adayları bulunursa neden olmasın?
İlerleyen zamanlarda çocuk doğunca uykusuzluktan, kendi kendine sallanan beşik olsada çocuk sallana sallana uyusa diye geçirdim kafamdan…Birkaç gün sonra mağazanın birinde görünce sevinçten uçtum, o güne kadar dikkatimi çekmedi demekki…Yalnız beşik değildi,sallanan koltuk diyelim,en fazla 5-6 ay kullanılır diye almaktan vazgeçtim çünkü kızım 4 aylık olmuştu.
Şimdi düşünüyorum sanırım psikolojiniz ve bulunduğunuz ortam yaratıcılığınızı tetikliyor…Fikir komik ya da gereksiz olsa bile...


"Zihni Sinir"
1

8 yorum:

jade dedi ki...

bende de dehşet fikirler var ama Koray senin fikirlerin için teknoloji henüz çok yetersiz diyo...

bekliyoruz bakalım benim seviyeme gelmesini :P

funda dedi ki...

bende de var bi fikir dur ben bunu yazayım meydana :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Haklısın, en büyük icatlar eksikliklerden, problemlerden doğmuştur..

Flame dedi ki...

kesinlikle katılıyorum. Bendenede çıkar bi şeyler. mucitçi milletiz ama elde var SIFIR

Handan dedi ki...

Canım, hevesini kırmak istemem ama o yatak yapılmıştı, seneler evvel gazetede fotoğrafını görmüştüm de keşke benim hamileliklerimde olsaydı diye söylenmiştim :)

melusina dedi ki...

gerçekten iyi fikir portatif bir şey yapılabilir. göbek kısmı içe doğru çukur diğer kısımlar düz yatağın üstüne konulan portatif bir şilte :) hamile kaldığımda deneyeyim bakalım ama sen patentini al biran önce

icimden geldigi gibi dedi ki...

jade, funda ve flame fikirlerinizi merak ettim doğrusu..
handan, gerçektenmi üretilmişmi böyle bir yatak?? acaba nerede bulabilirim??yani bunuda merak ettim..
melusina, gerçekten o zaman insan ihtiyaç duyuyor beni iyi anlıyacaksın vakti geldiğinde..:))
aslı'nın mutfağı aynı fikirdeyiz..:)

Handan dedi ki...

Sadece göbek değil göğüs kısmı da çukurdu. Ama hangi firmanın nerededir hatırlamıyorum şimdi :)