15 Ekim 2011 Cumartesi

ÜZÜM HANIM

Gözümden hiç kaçmaz, bunu gerçekten çok beğendim.


14 yorum:

gülümse dedi ki...

ahahahah bayıldım ben bu resme yaa

Elif'in Terazisi dedi ki...

Beğendim , üzümü aşmış artık salkım hanım olmuş:)

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Stilini beğendim Gülümsecim:))

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Aynen Elifcim:))

Limon çiçekleri dedi ki...

Ay bu çok hoşşşş:)))))

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Kesinlikle Havva Hanım herşey doğal haliyle:))

PEPE ZAPATA dedi ki...

Que original, me gusta.

Adriano dedi ki...

Olá!

Muito legal ésta foto!

Bem original!

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

No sé que dibujó la imagen original Pepe

sim, eu gostei muito Adriano!!

Ahsen-Wear A Smile! dedi ki...

ay ifade de çok komik yaa :)))))

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Evet çok şey söylenebilir Wear:))

Kalemzâde dedi ki...

Nereden bulursunuz bunları bilmem ki :)))

Füsun T. dedi ki...

Harika :)

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Beğenmene sevindim Sevgili Füsun:)