27 Ağustos 2014

Paşa Odun Köfte'de Mola Verdik...

Biz gene Cuma akşamından İzmir'e haftasonu kaçamağı yaptık, kısa da olsa ruhumuzu dinlendirdik.

Araçla seyahat elbette daha güzel ancak gelişigüzel her yerde mola verilmiyor.Standart durduğumuz belli yerler var.Fakat bunlar zaman içinde ya kapanmış ya da el değiştirdiği için aynı hizmeti vermiyorlar.Bizde ister istemez yeni yerlerin arayışına girdik.

Bu arada isim belirtmeden hoşuma gitmeyen bir olayı da sizinle paylaşmak isterim.

İzmir Ankara istikametinde ilerlerken Salihli'de yemek molası vermek istedik.İsmen duyduğumuz büyük bir tesis, alabildiğine kalabalık.İlk kez burada mola veriyoruz.Masaların biri boşalırken diğeri doluyor.Herşey iyi güzel siparişler verildi acıkmışız, epey bir bekleme sonunda bir baktık ki bizden çok sonra gelen masanın siparişleri hoppppp karşılarında.

Neticede tek çeşit sadece odun köfte ve çorba var burada.Herkes aynı siparişi veriyor.

Ne şimdi bu? derken "tamam hemen bakıyorum" faslı da uzun sürünce toparlanıp kalkmayı tercih ettik.

Ben oldum olası abartıdan hoşlanmadım.
Doğallık ve temizlik her zaman önceliğim oldu.
Elbette bu hizmet sektöründe servis çabukluğu ve adaletli sunum önemli.


İşte bu kızgınlıkla aynı istikamet üzerinde tekrar yola çıkmışken, doğayla baş başa yeşillikler üstünde yemek yiyen insanları gördük.
Bahsettiğim işletme Salihli şehir merkezine gelmeden hemen önce ismi Paşa Odun Köfte.
Ortamın doğallığına, servisin güleryüzlü, hızlı ve temiz oluşu bir de köftelerin lezzeti eklenince keyifli yolcuğulumuza kaldığımız yerden devam ettik.

Bu arada çocuklu bir aileler için mini çocuk parkı ve hamaklar mevcut.
Otopark sorunu yok.
Kişi başı 17 Lira gibi makul bir hesap ödediğimizi de belirteyim.(
tabi siz bu yazıyı okurken güncel fiyat ve tarihi göz önünde bulundurmayı unutmayın.)
Huzur dolu bu mekanın bence tek eksiği daha dikkat çekici büyük bir tabela.







Paşa Odun Köfte 
İzmir Asfaltı Üzeri 1.km.No:104 / SALİHLİ
Tel.0.236.715 17 40
----------------------------------------------------
Diğer sosyal ağlardan beni takip için;

13 yorum:

birmavimbirpembem dedi ki...

AFİYET OLSUN BAKALIM

Adsız dedi ki...

böyle paylaşımları çok yararlı buluyorum, teşekkür ederim. kaydettim bile.

olur da bu taraflara yolunuz düşerse diye

http://tavsiyeland.blogspot.com/2014/06/restoran-mola-evi-kayadibi-cennet.html

Tülay GÜRDAL dedi ki...

Merhabalar..

Bu güzel tanıtım iştahımı açtı vallahi... İzmirli olarak içim pır pır etti.. Sevgilerimle,

YAŞAM TIP dedi ki...

izin almadan tavsiye sitemde yayınladım ama dilerseniz kaldırabilirim

http://tavsiyeland.blogspot.com/

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Link verdiğiniz için sorun yok, asıl ben teşekkür ederim ilginize Sevgili Yaşam Tıp.

YAŞAM TIP dedi ki...

aslında bu siteye yazar olmak isterseniz seve seve siteyi paylaşabilirim. tek başıma yetişemiyorum. ne dersiniz?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Beğenmenize sevindim Tülay Hanım bende de size sevgiler.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Kayadibi restoranı biliyorum.Orası da çok güzeldir.Teşekkür ediyorum paylaşım için Sevgili Toprak.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Nazik teklifiniz için çok teşekkür ederim Yaşam Tıp.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Mekan gerçekten huzur verici duruyor.Yolum oralara düşerse uğrayacam.Paylaşım için teşekkürler...

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Not ettim:)

BENDEN SELAM OLSUN dedi ki...

Afiyet şeker olsun.
Bu güzel yazınız için de teşekkürler.

BENDEN SELAM OLSUN dedi ki...

Afiyet şeker olsun.
Bu güzel yazınız için de teşekkürler.