13 Şubat 2020

Sulu yoğurttan maya olur mu ?

Yaş ilerleyince her şey doğal olsun gayreti içine giriyorsunuz.
Yoksa ben eskiden uğraşmazdım böyle şeylerle.
Evde turşu yapmaya bile başladım mesela.

Dünkü internet aramam şu şekildeydi. "Sulu yoğurttan mayalama olur mu ?"
Tabi buna dair hiç bir şey bulamadım.
Normalde yoğurdun en sert bölümünden mayalık ayırıyordum.
Bu sefer daha önce mayaladığım yoğurdun sulu yeri kalmış.
Süt ziyan olacak bu kadar sulu yoğurttan maya tutmaz diye düşünürken şansımı deneyeyim dedim.
Sonuç müthiş güzel oldu.
Bu deneyimimi paylaşmak istedim...


6 yorum:

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Merhaba:) Birkaç senedir yazmadığını sanıyordum. Fakat bir şekilde buraya ulaştım ve güncel olduğunu gördüm. Bu blogunu takipte değilim. Üzüldüm doğrusu. Ve burada takip butonu göremedim. Nasıl yapalım ? :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Merhaba Sevgili Klio, evet ara ara yazıyorum aslında ancak blog güncellemeleri bir türlü almıyor malesef, epey yöntem denedim aslında.
İlgin için teşekkür ederim. Umarım sende iyisindir.
Ana sayfada takip edenler bölümü var ama o çözüm olur mu ? bilemedim.

deeptone dedi ki...

pekiiii sayende bişi öğrendiiik :) görünmüyodun sankiiii :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok memnun oldum Sevgili Deeptone. :))

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Şimdi tekrar inceledim. Durum şu: Aslında senin blogu takip ediyorum ancak 23.Nisan.2016'dan beri okuma listeme yazın düşmüyor. Okuma listemdeki İçimden Geldiği Gibi'ye tıklayınca en son yazını 23.04.2016'da girmiş gibi görünüyorsun. Burada Takip Edenler bölümünde ben de görünüyorum. Ancak Google'dan blogunun ismini yazıp sayfaya girdiğimde tüm yazılarını okuyabiliyorum ve enteresandır ki bu kez Takip Edenler kısmını göremiyorum. Yani sen yazmaya devam etmişsin ancak, takip ettiğim halde bana görünmemeye başlamış. O zaman ben şimdi Facebook'tan takibe başlayayım, oradan haberim olur:) Teknik konulardan anlamıyorum ne yazık ki.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Klio'nun Şarkısı, malesef ona bir türlü çözüm bulamadım.Ne yaptıysam blog güncelleme almıyor.
Oysa diğer blogumda sorun yok mesela yazıyı yayınlayınca gösteriyor.Bundaki sorunu bir türlü aşamadım.İlgin için ayrıca teşekkür ederim. Sevgilerimle...