23 Ocak 2009

MİNİ BİR MİM



“Pammuk gibi bir yer” ile " fıkra sevenler" aynı konuda sağolsunlar benide mimlemişler yazmak vacib oldu demek.


Bu soruları nerden buluyorlar anlamıyorum. :-o

1-yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.

2. 161. sayfayı açın.
3. 5. cümleyi okuyun.
4. Blog sayfasına yazın.
5. En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6. 5 blog arkadaşınıza yollayın.

Elimin altındaki en yakın kitabı aldım maalesef 80 sayfada bitmiş…İkinci kitapta şansımı denedim.Dünyanın en akıllı insanı (kitabın kapağında öyle yazıyor )Erdal DEMİRKIRAN “Sadece aptallar 8 saat uyur” kitabının 161.sayfası 5. cümlesi ….Kimse de bu adama “güzel kardeşim,bu senin için bulunmaz bir fırsat işte 4 saat uyku zaten sana yeter” cümlesini yazdım…
Daha önce cevaplamadılarsa papağan gibi ,St.Ziza, Smilena, GeCe, Gülcan ve Erguvan ağacı‘na pasladım…

5 yorum:

öykü dedi ki...

Yazıya ekledıgınız resme bayıldım:))))

özii dedi ki...

Birilerinin canı oyun oynamak istiyor belki de . Ben de mim uydurucam :P

papagangibi dedi ki...

ehehe ilginç bir mim'miş gerçekten. :) çok teşekkür ederim. en yakın zamanda yapıcam.

Adsız dedi ki...

bayıldım bu mime. ben de isteriiiim :))

Adsız dedi ki...

ewet istiyorum arkadaşım :) çok hoşuma gitti bu mim. hem niye sıkıntı çekiyosun ki birini mimleyeceğin zaman. Gülcan burda işte :))