23 Ocak 2009

HAYATTA HERŞEYE HAZIRLIKLI OL…

Bazen günü hiç planlamadığımız gibi bitirebilir,ya da yeni bir güne aksiliklerle başlıyabiliriz.Tıpkı dün akşam ve bugünkü gibi…

Güzel bir yemek sonrası bir arada olmayı planlarken canım babacığım rahatsızlandı.Bir kaç sene önce adını ona konduramadığım hastalığı erken teşhisle atlattığı için her an aportta bekleme durumu insanı manen yoruyor.

Onlar acile gidip film ,tahlil vs..uğraşırken saatler geçmedi.
Devamı bugüne kalan tekkikler için tekrar hastaneye gittiler.Bense güne kalp atışlarımı sayarak uyandım.İlerleyen saatlerde aksilik bu yaa televizyondan çıt diye bir ses geldi ve görüntü gitti.Minik yaramazım en sevdiği programı izlemek ister

—anneciii aç aç !! Yok işte çalışmıyor…Servisi ararken bir yandan tahlil sonuçlarından gelecek haberlere kilitli beynim…Servise durumu anlattım –tabii dedi lambası yanmış.teknik servis ücreti,bakım, vs..kdv dahil 700milyonu bulur.
Küçücük lamba zaten 300 küsür euro imiş ellerinde yokmuş siparişle Belçika’dan bir haftada gelirmiş miş miş.

Asgari ücretle ev geçindirilen bir ülkede 700 milyon tv tamirine verilir mi? Size sorarım…Bu arada netten model fiyatınada baktım 200 küsür eurao üstü tabii bize katlanmış fiyatı.Neyse buna da canım sıkıldı…Bu tür şeylerede öyle kafamı takarım ki ama gelin görünki hala telefonda gözüm.Çok şükür bir sorun yokmuş.—Ohh dedim şükür başka ne isterim???

Beterin beteri var derler yaa ben bugün kötü haberlerde alabilirdim şu bulunduğum an da üzüntülere boğulmuş olabilirdim onun için oymuş buymuş önemli değil.Sağlık en büyük servet.Buna inanın, hastanelerde aylarca yaşamak çok zor bir duygu.Dilerim hepimiz sevdiklerimizle sağlıklı uzun bir ömür geçiririz.
Aminn…


25 yorum:

Malla dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Yakın zamanda böyle şeyler yaşamış biri olarak seni çok iyi anlıyorum.Ama hayat bu
ne getireceği belli olmuyor.herşey insanlar için. Onun için yaşadığımız her anımıza şükretmeliyiz,kardeşim.İyi geceler..

özii dedi ki...

Amin ...Bilirim o duyguyu ...
Tam 2 ay yaşadım bu duyguyla...Görmek bile yasaktı. Çok şükür şimdi gayet iyi . Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. Geçmiş olsun...

Bu arada yeni bir tv daha mantıklı mı değil mi?

Sagır Kedi dedi ki...

Amin arkadaşım..Hayat güzelliklerle dolu değil elbette..Hepimizin başına geliyor.Zaten bu memlekette hiç bir şeye para yetişmiyor ki..Herşeyden önemlisi sağlık..İhmale gelmemeli...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım çok geç olsun ...

sağlık konusu ile ilgili bir konu okuduğum zaman hep şunu derim allah dermansız dert vermesin

hayatta en önemlisi sağlıklı ve huzurlu olmak ...gerisi boş

canım tv için o kadar para gerçekten çok fazla.bir çok firma kampanya yapıyor.o kadar para vereceğine yeni almak daha mantıklı .hem peşin fiyatına taksit de yapıyorlar

başkası dese inanmazdım ama carrefour da bilindik firmaların tv ları uygun fiyatta ve taksitle.
ve birde teknosa nın outlet i var.

umarım her şey gönlünce olur canım öpüyorum

ilerlemeyentakvim dedi ki...

çok geçmiş olsun aksilik ya gelince üstü üste gelirler işte ama sonuçların iyi çıkmasına çok sevindim tv gelince yenisini almak daha mantıklı olsa gerek:P

Unknown dedi ki...

Allah babacığına ve tüm sevdiklerine sağlık afiyet versin...
Herşeyi alabilecek kadar da bol bereketli paran olsun...

RoNaLDiNHo dedi ki...

çok çok geçmiş olsun... Hayat bu karşına ne zaman ne çıkacağı belli olmuyor insanın :D

Flame dedi ki...

Geçmiş olsun canım.

zuzuların annesi dedi ki...

Geçmiş olsun,neyseki iyi haberler almışsın...Allah tüm sevdiklerimize sağlık versin...
Tv'ye üzülme bulunur bir çaresi...Boşuna dememişler cana geleceğine mala gelsin diye...Sevgiler

GeCe dedi ki...

çok geçmiş olsun gerçekten hayat süprizlerle dolu ne kada rplanlamaya çalışsak da

Unknown dedi ki...

İçimden geldiği gibi merhaba,
Bloglar arası kitap hediyeleşmesi düzenliyoruz. Aramıza katılmak istersen bloğumdaki yazıya yorum bırakırsan sevinirim.

sevgilerimle...

NzlGl dedi ki...

Geçmiş olsun canım
Allah babacığınızı size bağışlasın

papagangibi dedi ki...

çok geçmiş olsun. umarım hep güzel haberler alırsınız.
her şeyin başı sağlık tabi. ama tamiri kendi fiyatından büyük bir tv niye satılır, hele satıldığı ülkede yedek parçası yoksa napayım ben o tv'yi. alırken bilemiyorsun, çünkü söylemiyorlar. bunun adı üç kağıt. kafaya takılmaması gerekir tabi ama böyle şeyler can sıkıyor ve insanın ruh sağlığı ile oynuyor.
tekrar tekrar geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun. şimdi yazıyı okurken babamın trafik kazasını ve bikaç saat sonra da ölüm haberni aldığım gün geldi aklıma. alaah sizlere de kimseye yaşatmasın böyle ani ve acı haberler. hala uzun zamandır aramayan biri telefonla arasa kötü bir haber mi verecek diye korkarım. babanın sonuçlarının iyi çıkmasına çok sevindim. bi de o nasıl bi lambaymış ve nasıl bir arızaymış da 700 milyon tutyor? siz yeni televizyon alın bari...

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

Geçmiş olsun...
Ne kadar güzel ve ders alınması gereken bir yazı .. Ama bizler ; yaşadığımız dünyada öyle bir hal aldık ki ; değer , anlam , önem ... hepsi unutuluyor.. Acı sadece yaşadığımız an'a ait ; yaşandığı anda akla geliyor .. Sonrası hikaye ..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN .MELAESEF HAYATTA HERŞEYE HAZIRLIKLI OLMALIYIZ.HAYAT BU İŞTE ACISIYLA TATLISIYLA AKIP GİDİYOR.TÜM HERKESE SEVDİKLERİYLE UZUN HAYIRLI ÖMÜRLER DİLERİM.

Martie! dedi ki...

Doğru söylemişsin;bazen gün hiç planladığımız gibi bitmiyor maalesef... Sağlıklı yaşamlara tanıklık etmen dileğiyle.

Unknown dedi ki...

öncelikle büyük geçmiş olsun..
birde yakına olamayınca insanın içi daha bi daralıyor bu durumlarda...sağlıklı günler olsun inşallah..
tv ye gelince..hemen aklıma geçenlerde aldığım bir mail geldi.onu göndereyim size bir okuyun.
kullandığım proğramları sormuşsunuz bir de..photoshop yapmayı bir türlü beceremedim:))
bende
http://www.scrapblog.com/default.aspx
buradan ve
http://www.picnik.com/
buradan bi şeyler katıyorum resimlerime.:))
sevgiler...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun..........

Moonish (moonsun) dedi ki...

Babanin iyi olmasina cok sevindim canim, dedigin gibi saglik en buyuk servet, gerisi bos bu dunyada :) Kocaman sevgiler :)

ece çildiroğlu dedi ki...

çok geçmiş olsun....
ne yazık ki türkiye gibi bir ülkede
yaşamını sürdürebilmek bile bir sorunken, birde böyle üzücü olaylar yaşamak insanı derinden etkiliyor..

blogunu çok beğendim birde:)
sevgiler

ece çildiroğlu dedi ki...

çok geçmiş olsun...
türkiye gibi bir ülkede yaşayabilmek zaten büyük bir sorunken, birde böyle üzücü olaylar insanı derinden etkiliyor...

blogunu çok beğendim, başarılar ve sevgiler

şirinem dedi ki...

canım benim üzüntüne tüm kalbimle katılıyorum babacığınızada çok geçmiş olsun bende babamı çok ani kaybettim Allah geride kalanlara sağlık sıhhat versin inşallah kimse böyle bir üzüntü yaşamaz ama buda hayatımızın bir gerçeği malesef ki sağlıklı uzun ömürler dilerim sevgiyle kalınızç

Mehtap dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.Allah şifa versin tüm sevdiklerinle birlikte.tv.tamirine o fiyatı verene kadar da ben herhalde yenisini alırdım.Neyse Allah daha beterlerinden korusun.sevgiler.

böcük dedi ki...

Abla babanın iyi olmasına çok sevindim :) Çok şükür :) Hani hep söylenir ya her şeyin başı sağlık diye cidden aynen öyle :)

700 milyon tamir parası verileceğine yeni televizyon daha mantıklı olmaz mı gerçekten :/