06 Ekim 2008

GEL CUMARTESİ GEL…


Onunla tanışmam geçen haziran ayında oldu.Bunalımlarla geçirdiğim bir yaz gününde sıkıntılarımı geçiçi bir süre unutmak için elime aldığım gazetede bir yazı takıldı gözüme…Sanki beni anlatıyordu.Sonraki hafta gene bekledim onu…
Yaz boyunca haftanın sadece bir günü içtenliği ve samimiyetiyle bir araya geldik.Her buluşmamızda ortak yönlerimiz çıktı.Şimdi cumartesileri iple çekiyorum.Sevgili Yasemin Altan Posta Gazetesinde, acaba bu hafta ne yazıcak neyi anlatacak???
1

4 yorum:

özii dedi ki...

Sanırım biz , yalnız değiliz...

nazo dedi ki...

Yasemin Altan'ın yazılarını bende severek okurum. Ayrıca "www.anneyiz.biz" de de yazıyor kendisi.
Sevgiler..

Flame dedi ki...

Yasemin Altan'ı ben anneyiz.biz'de uzun zamandır okuyorum. 1 yıldırda posta'da yazıyor. Hatta kendisi ile mailleşiriz. Çok güzel bir anne, naif bir kadın, bende bayılırım ona. Hem kırılgan görünür hemde acayip güçlüdür. Falan filan... Senin bu yazını görse eminim çok mutlu olur. Ben en iyisi iletiyim :) Sevgiler

böcük dedi ki...

Daha önce hiçbir yazısını okuma fırsatım olmamıştı.Şimdi arşive kaptırdım kendimi :)