20 Ekim 2008

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award


Annelerle Hayata Dair... ,NAZOYLA ve SİHİRLİELLER dünya çapında arkadaşlarımız olan bloggerları tanıtmak amacıyla her yıl verilen bu ödüle layık görmüşler beni. Önce çok şaşırdım sonra tebessüm ettim tabiki hepsine bu ince ve nazik düşüncelerinden dolayı teşekkür ediyorum...Birbirimizi hiç görmesekte yazılarımızdan,resimlerden tanır hale geldik belkide.. bu benim için çok ilginç bir tecrübe oldu.Bu bloğu açmadan önce nette kurulan arkadaşlıkların samimiyetine ya da gerçekliğine inanmazdım sizler sayesinde herzaman böyle olmayacağını gördüm.Yorumlarınızla,ilginizle sıkıntılarımı birazda olsa unuttum.Herkese emekleri için tekrar teşekkür ediyorum..Şimdi, ödül sürekli alıcı tarafından devrediliyor ve her alan kişi kendine gönderenden 1 fazla kişiye yollamalı . Bir de benim ödül vereceğim arkadaşlarım, diğer ödül alanlardan farklı olmalı ki sürekli aynı kişiler etrafında dönmesin.Bende kuralı bozmadan bu ödülü (bayıldım bu ödül işine umarım buna benzer başka bişilerde bulunur sanalda olsa ödül almak ne güzel bişeymiş ..)
önceee canım sağduyum yakalayabildiğim anlar 'a
Tiger'ın İnsanı Yani Ben 'e vermek istiyorum.İyiki varsınız arkadaşlar...

4 yorum:

İLKAY dedi ki...

Çook teşekkür ederim. İyiki sende varsın. Beni çok mutlu ettin.
sevgiler

özii dedi ki...

Teşekkür ederimmm buna layık gördüğün için ...iyi ki sende varsın..

Ebruli dedi ki...

Sanal da olsa boyle bir odulu almak cok gurur verici. Cok tesekkur ediyorum layik gordugun icin. Yalniz bu odul "Pelince Lezzetler" tarafindan da bana verildi. Bu odulum 2. oluyor yani. Cok sansli oldugumu dusunuyorum...
Tekrar tesekkurler...

böcük dedi ki...

İyi ki ziyarette bulunmuşum akşam akşam :) Önce günün sözü ile umutlandım şimdi de bu ödül ile mutlu oldum :) Teşekkürler :)) Farklı ve hoş bir duygu böylesi bir ödül almak :D