17 Ekim 2008

RUS KADINLA TÜRK KADINI ARASINDAKİ 7 FARK…

Şu Türk erkeklerinin Rus bayanlara hayranlığı anlat anlat bitmez…Tamam kabul bu ırk oldukça şanslı.Bende bakıyorum yalan mı? 
Hatta Eurovision birincisi Ukraynalı Ruslana’yı televizyonda ilk gördüğümde şarkıdan çok güzelliği etkiledi. :)))
Ancak onları beğenirken Türk bayanlarla kıyaslanması benim sinirimi bozuyor.Mesela neden en çok kainat güzeli çıkaran Venezuella, Porto Riko ya da Colombia’lı kızlarla kıyaslanmıyorda bizimle yapılıyor bu iş? Neden biz? 

Tamam hadi güzel hatırınız kırılmasın kıyasladınız diyelim ama bu kadar acımasız olmaz ki güzel kardeşim.
Bizim ülkemizde güzellik konusunda hiçde geri değil.Hem akıllı,hem güzel,hemde becerikli …
Şimdi neden yazdım bunları ?
Zaman zaman okurum Sinan Akyüz’ü,güzel anlatır başından geçenleri,hele geçen aylarda bir rus bakıcı olayı vardı ki koptum okurken.Ama bu aralar çok fena taktı bizlere başladı hakkımızı yemeye…

Eeee bu kadar iş gelmişken rus bakıcılardan şimdi nerden çıktı bu “Rus kadınla Türk kadını arasındaki 7 fark”
Bakın geçen hafta ne dedi kendisi?


“ Bir: Rus kadınını Allah özene bezene yaratmış,Türk kadınını estetikçi Onur Erol düzeltmiş.
İki: Rus kadını üzerine ne giyerse giysin yakışır,Türk kadını üzerine ne yakışırsa onu giyer.
Üç: Rus kadını seksi görünmek için ,Türk kadını boyunu uzatmak için topuklu ayakkabı giyer.
Dört: Rus kadını eğlenmeyi,Türk kadını ise eğlenirken bile kapris yapmayı sever.
Beş: Rus kadını erkeğe erkekliğini hissettirir, Türk kadını adamı canından bezdirir.
Altı: Rus kadını vericidir, Türk kadını alıcıdır.
Yedi: Rus kadını kendisine, Türk kadını erkeğe yatırım yapar.”

Evet aynen böyle demiş ,yeri gelmiş dalga geçmiş,yeri gelmiş küçümsemiş neticede bayağa ağır yazmış.
Şimdi düşünüyorum da zordur böyle anlattığın kadar güzel bir Rus bayanla evli olmak.Bir süre sonra olmaz desende neler gelir başına bilemezsin..(Tabi bu arada iyileri vardır mutlaka onlar istisnadır.)

Her şey güzellik olsaydı bu hayatta?? Önce eş lazım , sonra dost,arkadaş lazım, sadakat,güven,yuva içinde bir anaçlık lazım ki aile bir bütün olsun.

Sen bence bildiğin yoldan şaşma (bir türk bayanla evlidir kendisi) ne varsa bilki Türk kadınlarında var, bırakta azıcık kaprisi olsun. :)

Küçük bir not :Sinan Akyüz’e ulaşmak isterim ona sevgilerimi yollıcam ya da yok olmaz ben tırnaklarımı göstericem derseniz
sakyuz@sabah.com.tr


1

3 yorum:

Aymen dedi ki...

oda bişeymi ben 7 değil 70 fark yazabilirim:)))
rus kadını pis kokabilir türk kadını titizdir
rus kadını sadece güzeldir türk kadını hem güzel hem beceriklidir
rus kadını kariyer yapar türk kadını hem çocuk hem kariyer
................
:)))

Ebruli dedi ki...

Aslinda yazdiklari okuyunca "Sinan Akyuz" un mailine yaziyim dedim. Sonra vazgectim, ugrasamayacagim. Seni tebrik ettim, bu adami okuma tenezzulunde bulunmussun. Bence "bos seyler" yazan hic kimseyi okumamak lazim...

Unknown dedi ki...

Rus Kadını Gerçek Kadındır.
Türk kadını sahte yüzlü. erkeği bankamatik gibi gören bir zavallıdır.