21 Şubat 2012

EN SEVDİĞİM SAKSI ARTIK HEP YANIMDA ...

Colleen Jordan isimli firmanın tasarımı kolye, küpe, yaka iğneleri hatta magnetlerle beğendiğiniz bitkileri artık hep yanınızda taşıyabiliyorsunuz.


Etsy üzerinden satışı yapılan ürünlerin fiyatları,bitkinin cinsine ve saksı modeline göre değişebiliyor.Mesela aşağıdaki kolyenin fiyatı 20 Dolar.







diğer modeller ve fiyatlar burada, ancak hiç olmadık bir zamanda arı,sinek vb. böceklerin çevrenizde uçuşması bununla  olası... :))
Haksız mıyım ?

16 yorum:

Handan dedi ki...

Çok şekerler :) Bunlardan alıp evde bir köşeye asmalı .

ferulago dedi ki...

Kolye ve küpeler değil de yaka iğnesi hoşuma gitti Hatta oda arkadaşıma doçentlik hediyesi olarak alabilirim bile Botanikçi olunca hoşumuza gidiyor böyle şeyler yoksa aslında çok garip

Dönence dedi ki...

Çok ilginç.. Gerçekmi ki çiçekler?
Ger.ekse bu çiçekler ancak şırıngayla sulanabilir.

u.aydin dedi ki...

sonuc senin dedigin gibi olabilir ama yaka dali en hos olani iclerinde.optum seni seker.

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ben bir türlü bu börtü böcek ,çiçek işlerine ısınamadım. Boynumda saksı içinde ot taşıdığımı düşünemiyoru ığğğğg:S

► Hobihane ◄ dedi ki...

kolye değilde magnet çok güzel olur bunlarla..paylaşm içn tşkler..

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Çiçek sever anneme göre herbiri:) Gerçekten ilginçmiş

çiço dedi ki...

yine bulmuşsun ilginç bir şey :) enteresan beyinler işte ne yapacakları belli olmuyor ama bana gelmez küpelerimi sulamakla falan uğraşamam :S

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Yaka iğnesi fikri hoşuma gitti . Gerçekten çok ilginç fikirler :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ay yok bee ben huylanırım :((

Marcela Gmd dedi ki...

Beautiful!!!
Besos, desde España, Marcela♥

Unknown dedi ki...

yaaaaa bayildim :)
ama benim kuslarin yanina asmali

Adsız dedi ki...

o küpeleri asla takmam :) kulagima her an böcek girecekmis gibi düsünür cok huylanirim :D

deeptone dedi ki...

ne güzel şeyler bunnar.
:)

Unknown dedi ki...

çok güzellerrr!!

İki Kum Tanesi dedi ki...

Kolyeye lavanta dikelim :) mis gibi kokar :))