10 Şubat 2012

ÖNEMLİ ARKADAŞLAR !!

İşyerimdeki kan merkezinden aradılar.
"Beş ünite kan lazım,birini sizden alabilirmiyiz ?" dediler telefonda.
Tabi dedim,kalktım gittim Ankara Onkoloji Hastanesine.
Kızılay'ın eski kan gönüllülerindenim ama uzun süredir kan vermiyorum.
Ölçüm yaptılar kanım düşük çıktı.Doğum sonrası veremediğim kilolar gene başıma bela oldu anlıyacağınız, kan almadılar haliyle geri döndüm.Sonrasında ameliyata girecek hasta yakınlarını aradım, A RH +  kan  heryerde bulunur Türk toplumun % 70'inde var demeyin!!
Ankara'da bulamadılar beş ünite kanı bayan ameliyata giremedi.


Neyse geçmiş gün ama dokundu işte.Orada bende olabilirdim.
Lafı uzatmayayım.Kan vermek bu gibi durumlarda önemli.
Şimdi bir blogcu arkadaşımız ciddi bir rahatsızlık geçiriyor.Kendisi İzmir'de 
olur ya sesimizi duyan yardımcı olmak isteyen birileri.Arkadaşları sağolsunlar herkesi haberdar ediyorlar.Onlara da ayrıca teşekkür ediyor,Gamze'nin eski sağlığına bir an önce kavuşmasını diliyorum.Bilgiyi de aynen ekliyorum.


"Gamze’nin Kemoterapi sürecinde Trombosit ihtiyacı olacakmış. Bunun için A RH+ kan grubundakilerin aşağıda belirtilen yere, Gamze Akbaş’a verilmek üzere kan bağışında bulunması gerekmektedir.

GAMZE AKBAŞ. Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi. Oda numarası 4865 Hematoloji Servisi, Onkoloji 1. katta."

bundan sonrası için en güncel bilgiler,


Gamze için açılan blogda olucak.


12 yorum:

bozbek dedi ki...

A+ kan heryerde var demeyin evet bulunmuyor. Babamın ameliyatı esnasında biz de çok zorlanmıştık :( Çünkü taze kan istiyorlar yani donörün o anda vermesi gerekiyor. Donör bulunmuyor, bulduklarının kanı müsait olmuyor..Çok zor çok ..:(

Adsız dedi ki...

benim de A RH + ama ben de tiroid hastası olduğum için veremiyorum. Allah Gamze Hanım'ın yardımcısı olsun..Kemoterapi sürecinin zorluklarını da bilirim ama eminim atlatacaktır...

Adriano dedi ki...

Olá Ebru!

Sangue é sempre difícil em
todos os lugares, aqui no Brasil
temos campanhas para doações mais
sempre está faltando!

Doar sangue é doar a VIDA, muito
lindo seu post!

DEUS abençoe seus enfermos!

Adriano.

İzDüŞümLeR dedi ki...

Sv. Icimden geldigi gibi,

Gamze Hanimin Blogundan Ben de dun haberdar oldum.Durumuna cok uzuldum.Allah sevdiklerine bagislasin Acil sifalar diliyorum:((

Sevgiler,
Izdusumler

lezzettabağı dedi ki...

Canım duyarlılığın için çok sağol. Gamze arkadaşımıza da acil şifalar di,liyorum ne yazıkki bende artık kan veremiyorum yüksek tansiyon hastasy-ıyım ve israr etmeme rağmen iki defadır almıyorlar. o duyguyu bilirim. umarım insanlık ölmemiştirve birileri çıkarda güzel gamzeye derman olur..sevgiyle kal.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Rabbim şifa bekleyen tüm hastaların yar ve yardımcısı olsun inşaAllah...
biran önce sağlığına kavuşup yavrusuyla ve ailesiyle birlikte sağlıklı uzun bir ömür sürmesini diliyorum...

Unknown dedi ki...

Allahtan bir mani çıkmazsa bu ay sonuna doğru izmire gideceğim bilgileri kaydettim uğrayıp vereceğim bir mani olmazsa...

SMİLENA dedi ki...

bende mahvoldum okuyunca.allah yardımcıları olsun.Bursada olsa hemen vericam..A rh pozitif kan grubum...

u.aydin dedi ki...

canim yaaa iki gundur dua etmekten baska birsey yapamiyorum gonul isterki izmir de olayim kosup kapiya dayanayim ama ne care.dualarim onunla.insallah uygun donor bulunur da Allah sevdiklerine bagislar gamzeyi.sevgilerle.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bende senden öğrendim Smilenacım,üzgünüm. :(

Pakous dedi ki...

amor

Şule dedi ki...

Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum buradan. Kan grubum tutmuyor, ama istesem de veremiyorum maalesef. Geçirdiğim sarılık ve kilom nedeni ile kan değerlerimi test bile etmiyorlar. Ama bulunması ne kadar zor, biliyorum.

Taksiciler kendi aralarında telsizden geçiyorlarmış diye duymuştum. Ücreti karşılığında kan verenler çıkıyormuş. Aklınızda bulunsun.