06 Şubat 2012

KÖTÜ SÜRPRİZLERE HAZIRLIKLI MISINIZ ?

foto.tumblr

Cuma günü  kötü bir sürprizle kapanışı yaptım.
Haftasonu için elimde kalan,içsel huzursuzluk ve bilinmezlikti.
Ne olur,nasıl olur  hala bilmiyorum??

Bu arada hani olur ya sevdiğiniz bir arkadaşınız için elinizden gelen herşeyi yapma duygusu, öte yandan sizi zorlayan günlük koşuşturma ve şartlar çok sevdiğim arkadaşım Dilek babasını kaybetti.Çeşitli nedenlerle yanında olamadım, onu göremeyince kendimi daha da kötü hissettim.
Dün 7'si idi, mevlidi okundu sonuna yetişebildim.Onu üzgün görmeye dayanamadım ama elden birşey gelmedi.

Güçlü, hemen herşeye çözüm getirebilen mücadeleci bir yapım yok maalesef.
Bol bol düşünüp, kendimi yiyip bitirdiğim tatsız tutsuz bir haftasonu geçirdim kısacası.

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah rahmet eylesin .Merak etmeyin arkadaşınıza destek olursunuz, biraz zamana ihtiyacı olabilir arkadaşınızın

hayatreceli dedi ki...

Allah daha beterlerinden korusun canım benim dah akötüleride olabilri bugününe şükür ama tabi insanın elinde olamıyor maalesef arkadaşın için üzüldüm Allah rahmet eylesin insan sevdikleri üzüldüm elinde olamadan üzülüyor ...:(
sevgiler canım

hayatreceli dedi ki...

Allah daha beterlerinden korusun canım benim dah akötüleride olabilri bugününe şükür ama tabi insanın elinde olamıyor maalesef arkadaşın için üzüldüm Allah rahmet eylesin insan sevdikleri üzüldüm elinde olamadan üzülüyor ...:(
sevgiler canım

çiço dedi ki...

ne yapacağını şaşırdığın zamanlardandır Allah sabrını versin Allah rahmet eğlesin...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yaşadığımız sürece herşeye hazır ve hazırlıklı olmak gerekiyor galiba

ama böyle bir durum hiçbirimizin karşılaşmayı istemediği bir durum

Allah (c.c) rahmet eylesin...ailesine sabırlar versin

Çiçeklendim dedi ki...

Allah rahmet eylesin...varlığınız yeter destek olmaya uzakta olsanızda...

Elifin Terazisi dedi ki...

Canım Allah sabırlar versin. Hangimiz kötü sürprizlere hazır olabiliriz ki....

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Çok üzüldüm:(

Karadut dedi ki...

Merhaba,
Bir süre önce 'Telepatik Amazonlar' adlı blogumun adresini değiştirdim.O tarihten beri beni ve güncellemelerimi kumanda panelinizde göremiyorsunuz.
Aşağıdaki adresten bloguma tekrar ulaşabilir, dilerseniz izleyiciliğiniz konusunda güncelleme yapabilirsiniz.
http://lastoftheamazon.blogspot.com/
Sevgiler

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

başınız sağolsun canım...

Adsız dedi ki...

Üzgünüm dostum, ne kadar acı ...
Büyük bir kucaklama ve benim başsağlığı alın.

Handan dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Sözün bittiği zamanlar oluyor bazen, ama arkadaşın hissediyordur senin yanında olduğunu.

Karadut dedi ki...

Birden fazla kez yaptığım için otomatikman okumadan yorumu bıraktım yazının altına dün. Ama yazıyı okuyunca mahcup oldum. Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin.

Şule dedi ki...

Başın sağolsun. O duyguyu bilirim. Ama eminim arkadaşın seni anlamıştır.