29 Şubat 2012

ŞEFFAF GÖBEKLİ KARINCALARLA ŞEKERLİ SU DENEYİ



Şekerli su deneyine,bahçesine dökülmüş sütü içen karıncaları gördükten sonra karar vermiş Hintli Dr.Muhammed Babu.

Sütü içen karıncaların göbekleri  beyaz bir renk alınca ortaya ilginç bir görüntü çıkmış.

Şeffaf gövdeli karıncalar için renkli şekerli sular hazırlayan Doktor ve eşi, karıncaların hangi renklere daha fazla ilgi gösterdiğini? Hangi renkleri daha iyi algılayabildikleri konusunda bir deney yapmış.

Şekerli suları içen karıncaların  renkli  göbekleri deneye katılan öğrencileri de şaşırtmış.

Dr. Babu  daha koyu renkte yeşil ve sarı renklere yönelen karıncaların sayıca daha fazla olduğunu böyle görüntülemiş.




21 yorum:

Asahhara dedi ki...

Çok enteresan cidden :)

Adsız dedi ki...

ne kadar ilginç o kadar ağırlığı nasıl taşıyolar acaba incecik vücutlarında...

ScaffoldingPole dedi ki...

Birden fazla renk deneyenleri göbekleri ele vermiş :)) Gerçekten her canlı bir mucize...

FFatiHH dedi ki...

:) Çok ilginç bir görüntü :) paylaşım için teşekkürler.

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

çok enteresan bende rengarenk bir karınca ordusu yaratmak istiyorum :)))

nalan dedi ki...

Çok ilginç buldum ,izninle bir resim alıp linkini yazıp sana yönlendirebilir miyim ?İznini bekliyorum can.

nalan dedi ki...

Çok ilginç buldum ,izninle bir resim alıp linkini yazıp sana yönlendirebilir miyim ?İznini bekliyorum can.

Eren dedi ki...

İnanılmaz bir görüntü, çok hoş, paylaşımınız için teşekkürler:)

üzüm kuşu dedi ki...

ne güzel görünüyorlar rengarenk:)

Lilian Marson dedi ki...

Nossa.fiquei impressionada!depois dos bumbums coloridos fica até bonito de se ver.bjuuu...Lili.

Doctor Blue Balloon dedi ki...

ama bu şahane bi' şey :)..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Elbette Nalan Hanım bir sakıncası yok benim için alabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Çok hoşş.. Renkli göbeklerine de bayıldım :)

Unknown dedi ki...

inanamıyorum ya ne mucize bu :)

u.aydin dedi ki...

dr.babu ya hayran kaldim,super bir fikirle super goruntuler alinmis bir deney yapmis adam.super iste....

AslıASLI dedi ki...

İnanılmaz, çok tskler paylaştıgınız için..

ayamaya dedi ki...

Ne kadar enteresan

nrhnmrl dedi ki...

harika görünüyorlar ya...
Bu karıncalara en uygun şarkı :Olduk rengarengarenk

Adsız dedi ki...

Merhaba, bu ne kadar güzel, ne müthiş bir şey!Mucizelere tanık olmak ne heyecanlı, teşekkürler.

kpsszede dedi ki...

hem olay hem görüntü ilginç.
ayrıca güzel de...
hiç haberim yoktu bunların varlığından...

Şule dedi ki...

Görüntüler inanılmaz. Hepsi bir tarafına gelince çiçeğimsi şekiller çıkmış.