16 Ekim 2010

ANKARA'DA MALATYA GÜNLERİ...

Fotoğrafları ancak yükleyip düzenleyebildim.Geçen haftasonu Malatya Günleri fuarına davetliydim.


Yöresel yemekler bölümünde çekim yapamadım çünkü henüz içeri girmiştim ki elektrik kesintisi yaşandı, mum ışıkları altında yenilen yemek sonrası diğer fuar alanına geçtim.Son günü ve akşamın ilerliyen saatine rağmen müthiş bir yoğunluk vardı…

kemal sunal 2

Fuar girişinde Kemal Sunal’ın filmlerinde kullandığı birkaç kostüm sergilendi…

kemal sunal

k.sunal

Boray Yenipazar’ın eserlerinin yanı sıra kayısıdan yaptığı Atatürk silueti görülmeye değerdi…
ataturk

kayısı


boray yenipazar

El emeği kasnak işlemenin yapımı 3 aydan fazla sürmüş.

kasnak


sondaj

ebru sanati

suleyman turan

4 yorum:

Adsız dedi ki...

TV'de izledim ve Ankara'da olup,fuara katılmayı çok istedim o an..Heriey çok güzel görünüyordu.Özellikle de kayısı dönerinin tadını merak ettim :)

FFatiHH dedi ki...

Ankarada olsaydım ben de gelirdim.Sen de uzun süre dencek kadar kaldın Malatya da :) Hemşehri sayılırız.Ellerine sağlık.Taraflı bir yorum gibi olacak ama ben senin tarafındayım zaten.Senin hangi yazına güzel denmez ki.Yine güzel yine hoş.Şey bi de.Yedekle siteyi.Biliyosun değilmi nasıl yapılacağını.Nolur nolmaz.Hayır o değil ben oturup hepsini baştan okuycm ilerde.Başına bişey gelmesin bu blogun. :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Cerencim yollıyım ben sana canım yaa..

:)) İlahi Fd,sende olmasan valla çekilmez buralar.Teşekkür ederim.

NzlGl dedi ki...

Çok beğendim...
teşekkürler,