10 Ekim 2010

KEDİ EVİ NASIL YAPILIR ?

Dün Sevgili Sağır Kedi sayfasında paylaştı bu bilgiyi o kadar hoşuma gitti ki, taktir ettim bunu düşünenleri ve de özendim dayanamadım bir tanede ben yaptım.Hem masrafsız hem de yapımı çok kolay…
Malum havalar birden soğudu, bizler 10dk durmaya dayanmazken, onlar hep dışarıda…

 
Peki nasıl yapılıyor kedi evleri?
* Kolinin içi ve dışı çöp torbası ile kaplanır.

* Su girmemesi için koli bantı ile tüm köşeler sıkıca bantlanır.
* Zemine bol gazete kağıdı yerleştirilir.
*Çöp zannedilmesin diye üzerine notlar yazılabilir…



Daha fazla fotoğraf ve detay isterseniz burayı ziyaret edebilirsiniz…

7 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

Harikasınız!

meleginmarifetleri dedi ki...

Süpeer.........
herkes bu tekniği kullnarak sokaktaki hayvancıkları evlendirmeli...

Unknown dedi ki...

Süper bir düşünce ve hareket tarzı
sevgili içimden geldiği gibi harikasınız sevgiyle kalın...

Sagır Kedi dedi ki...

Canım benim kocaman yüregine saglık:)))Paylaşımın için teşekkür ederim

Duygu Fedakar dedi ki...

çok güzel fikir herkesin yapması gerekn bişey

Ebruli dedi ki...

İzmir de yaşanan "kedi katili 4 genç" aklıma geldi bu yazını okuyunca. Keşke hayvan katilleri ülkemizde cezalandırılabilse!..

Handan dedi ki...

İnsan yeter ki istesin, herşeyin ne güzel çözümleri olabiliyor.