10 Şubat 2009

AĞIR AĞIR ÇIKACAKSIN BU MERDİVENLERDEN

Kişilerin yaratıcı fikirler bulması ve bunları hayata geçirmesi ayrı bir yetenek.Özellikle evi geniş olmayan kişiler için olabildiğince yerden faydalanmak çok önemli.Mesela bir arkadaşım evi çok küçük olduğu için koridordaki kapı girişlerinin üstüne dolap yaptırmıştı.Çok da güzel olmuştu ancak şiddetli bir deprem esnasında bu dolapların düşüp,çıkışı engelleyeceğini düşünmemişti.
Sanırım bu tür şeylerin iyi düşünülüp tasarlanması gerekiyor.
İşte burada da adamlar yapmış gene yapacağını çok da ilginç olmuş.Ben kitapları incelemekten çıkamazdım heralde böyle bir merdivenden.:)) Ancak buradan rahatça eşya indirilip çıkarılırmı onu bilmiyorum?

bknz.

11 yorum:

NzlGl dedi ki...

Aklını kullanmak bu olsa gerek.
Süper
sevgilerimle

serrose dedi ki...

BU ev benim olsunnn :(((((
Nolurrrrr

özii dedi ki...

Süperr yaa , ama beni düşündüren tek şey temizliği...

öykü dedi ki...

Enteresan bı tasarım olmus ama benı de dusunduren tek sey
toz...ve temızlıgı..

Lucas Corso dedi ki...

Ohoo bu merdivenden yukarı çıkmak nasıl bir şey olur ki yaa...Emekleyerek,hatta sürünerek?!

:/

Yesari dedi ki...

ohooo...ben çoktan basamaklardan birine oturup kitapları incelemeye başladım...süperr...ama biraz klostrofobik mi ne:S:S:S

UÇURTMA;) dedi ki...

oldukça zeki bir çalışma ama ben yine de kitaplarıma değer verdiğim için ayak altında değil baş ucumda değerlendirirdim

Martie! dedi ki...

Abi bu mudur ? Budur xD

Süper yaw xD

denizanasi dedi ki...

ya bence ağır ağır çıkmamalı. oraya yerleşmeliii:))

böcük dedi ki...

harika
böyle bir evim olsa ve o basamaklarda oturup kitapların dünyasında kaybolsam..

Quaresma7 dedi ki...

Nasıl bir zeka ürünüdür bu... 10 numara...